Re: Nareszcie prawdziwa zima

1. Data: 2016-01-16 20:51:03

Temat: Re: Nareszcie prawdziwa zima
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-16 o 18:27, Dirko pisze:
> Napadało u nas pełno śniegu - tak powyżej kostek przez co trudniej
> spacerowało się działkowymi alejkami przecierając szlak. Dziś od rana
> świeciło słoneczko i w jego promieniach śnieg skrzył się i chrzęścił pod
> nogami. Mrozu zaledwie kilka stopni.
> Kulki dla sikorek zostały wywieszone a łopata do odśnieżania
> wylądowała w bagażniku.
> Pozdrawiam adekwatnie Ja...cki

U nas dzisiaj, na Opolszczyźnie, też biała zima.
Teraz -4 stopnie, a w dzień -1 do +1.
Jutro idę na działkę, popatrzeć jak "pierzynka" okryła rośliny.

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2016-01-31 20:52:03

Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 16 stycznia 2016 20:51:04 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:

> U nas dzisiaj, na Opolszczyźnie, też biała zima.
> Teraz -4 stopnie, a w dzień -1 do +1.
> Jutro idę na działkę, popatrzeć jak "pierzynka" okryła rośliny.
>
> Pozdrawiam Krycha.

No i już po zimie.

3. Data: 2016-01-31 21:29:09

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-31 o 20:52, n...@g...com pisze:

> No i już po zimie.

No i wystarczy :)
Ja odliczam dni do wiosny...

Pozdrawiam,
MW

4. Data: 2016-01-31 21:47:48

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:

> No i wystarczy :)
> Ja odliczam dni do wiosny...

48. Mam to samo.

Jarek

--
Tak więc na Nowy Rok ogrodnik wpada do ogrodu, any uprawiać glebę. Zabiera się
do niej łopatą; po dłuższym wysiłku udaje mu się złamac łopate o ziemię twardą

5. Data: 2016-02-01 09:44:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.01.2016 o 21:29, wolim pisze:

> No i wystarczy :)
> Ja odliczam dni do wiosny...

To u nas jest na co liczyć. U mnie już tulipany nieśmiało kiełkują.

Ewa

6. Data: 2016-02-01 12:26:33

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To u nas jest na co liczyć. U mnie już tulipany nieśmiało kiełkują.

Hejka. A u mnie od rana biało ale śnieg znika w oczach.
Pozdrawiam chwilowo Ja...cki

7. Data: 2016-02-01 16:41:51

Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 31 stycznia 2016 21:29:17 UTC+1 użytkownik wolim napisał:

> No i wystarczy :)
> Ja odliczam dni do wiosny...

Hołk :-)

8. Data: 2016-02-02 14:58:14

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Śnieg w nocy zniknął jak sen jaki biały. Trudno się dziwić gdy
dziś w południe na termometrze działkowym było + 10 C. Cebulowe na wierzchu.
Pozdrawiam niezimowo Ja...cki

9. Data: 2016-02-02 23:12:43

Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 2 lutego 2016 14:58:16 UTC+1 użytkownik Dirko napisał:
> Hejka. Śnieg w nocy zniknął jak sen jaki biały. Trudno się dziwić gdy
> dziś w południe na termometrze działkowym było + 10 C. Cebulowe na wierzchu.
> Pozdrawiam niezimowo Ja...cki

Ja tam mogę poczekać na wiosnę - pomarańcza mi zaczyna kwitnąć jak oszalała. Ale
będzie zapach!

10. Data: 2016-02-03 13:45:00

Od: Dziadek <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 2 lutego 2016 23:12:43 UTC+1 użytkownik n...@g...com napisał:

> Ja tam mogę poczekać na wiosnę - pomarańcza mi zaczyna kwitnąć jak oszalała. Ale
będzie zapach!

Bielsko-Biała też bez śniegu ale już 15 km, w Szczyrku zima się trzyma. Jest śnieg i
pełno narciarzy na stokach. Dzieciaki mają ferie i korzystają .

Re: sól
off - drukarka i prośba...
Re: sól
Re: sól