Re: sól

1. Data: 2016-01-10 18:25:38

Temat: Re: sól
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.01.2016 o 10:23, Dirko pisze:
> Hejka. W nocy napadało. Pewnie będzie warstwa grubości około 2
> centymetry. A od rana po ulicach jeżdżą pługo-piaskarki i walą sół na
> jezdnie. Myślę, że wystarczyłoby posypać piaskiem.
> Pozdrawiam zimowo Ja...cki

A jak później oczyścić kanalizację?

2. Data: 2016-01-10 18:52:39

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

t-1 napisało:

> A jak później oczyścić kanalizację?

O tym trzeba myśleć *wcześniej*! W Warszawie zdarzają się ulewy,
przeważnie wiosenne, podczas których zatapiane sa ulice, bo zatkane
kanały nie są w stanie odprowadzić wody. Ale zawsze dotyczy to
wyłącznie nowych arterii. Tam, gdzie kanalizacja jest przedwojenna,
a właściwie to budowana jeszcze za Sokratesa Starynkiewicza, takie
rzeczy się nie zdarzają. Solidna inżynierska robota nie jedno
przetrwała i niejednemu służyła.

Jarek

--
Czy to prawda jest, czy bajda,
że nakręcił Andrzej Wajda

3. Data: 2016-01-10 18:58:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Jan 2016 18:25:38 +0100, t-1 napisał(a):

> A jak później oczyścić kanalizację?

Jak to "jak"? - po prostu CZYŚCIĆ! Tego się obecnie niemal wcale nie robi,
tzn tylko w sytuacjach naprawdę koniecznych, zamiast robić to
systematycznie. A przecież kanalizacja to wynalazek starożytnych, piasek
stosowano w naszym klimacie nie od dziś, a kanalizację czyszczono,
CZYSZCZONO! Nawet za zgniłej komuny w Polsce kanalizacja była konserwowana
i czyszczona! - vide odpowiednie sceny w serialu "Jan Serce", kto nie wie,
o czym piszę.
--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

4. Data: 2016-01-10 19:02:20

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

> A jak później oczyścić kanalizację?

Hejka. Nie ma takiej potrzeby. Piasek, błoto itp. zbiera się u nas z
ulic za pomocą odkurzacza na kołach.
Pozdrawiam komunalnie Ja...cki

5. Data: 2016-01-10 19:51:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Jan 2016 19:02:20 +0100, Dirko napisał(a):

> Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Nie ma takiej potrzeby. Piasek, błoto itp. zbiera się u nas z
> ulic za pomocą odkurzacza na kołach.
> Pozdrawiam komunalnie Ja...cki

Co za bzdury. Piasek i błoto spływają (razem z wodą) do kanalizacji i tam
osiadają. I to się po prostu CZYŚCI!

--

off - drukarka i prośba...
Re: sól