off - drukarka i prośba...

1. Data: 2016-01-08 16:57:44

Temat: off - drukarka i prośba...
Od: Fiora <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie na temat, ale tu jest duży ruch -
i przecież już kilka razy uzyskałam tu
ogrodnicze rady, więc pytam uprzejmie:
czy znacie grupę, gdzie mogłabym zapytać
o problemy z drukarką (Brother) - może być angielska
Pozdrawiam
Fiora

2. Data: 2016-01-08 17:18:10

Temat: Re: off - drukarka i prośba...
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-08 o 16:57, Fiora pisze:
> [...]
> ogrodnicze rady, więc pytam uprzejmie:
> czy znacie grupę, gdzie mogłabym zapytać
> o problemy z drukarką (Brother) - może być angielska

Pytaj i tu...

Pozdrawiam,
MW

3. Data: 2016-01-08 18:22:57

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:

> Pytaj i tu...
...bez ogródek.

--
Jarek

4. Data: 2016-01-08 19:48:32

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

> ...bez ogródek.

Rzekłbym nawet, ze ma pole do popisu. I taka nasza rola, żeby jej
odpowiedzieć :)

5. Data: 2016-01-08 19:57:04

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:

> Rzekłbym nawet, ze ma pole do popisu. I taka nasza rola,
> żeby jej odpowiedzieć :)

To na pewno da owoce.

--
Jarek

6. Data: 2016-01-08 20:05:08

Od: Fiora <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogrodnicze rady, więc pytam uprzejmie:
> czy znacie grupę, gdzie mogłabym zapytać
> o problemy z drukarką (Brother) - może być angielska

No i samoocena wam rośnie i rośnie....

7. Data: 2016-01-08 20:22:13

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> To na pewno da owoce.
Nie przesadzacie tak?
Jacek

8. Data: 2016-01-08 20:45:23

Temat: Odp: off - drukarka i prośba...
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości grup
> Nie przesadzacie tak?
> Jacek

Nie zawadzi przeszczepić trochę egzotycznej wiedzy na nasz grunt;-)

9. Data: 2016-01-08 21:04:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.01.2016 o 16:57, Fiora pisze:
> nie na temat, ale tu jest duży ruch -
> i przecież już kilka razy uzyskałam tu
> ogrodnicze rady, więc pytam uprzejmie:
> czy znacie grupę, gdzie mogłabym zapytać
> o problemy z drukarką (Brother) - może być angielska

Wczoraj swojej zapuściłam czyszczenie, bo drukowała mi na biało. ;)
Pomogło.

Ewa

10. Data: 2016-01-08 21:31:17

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fiora pisze:

> No i samoocena wam rośnie i rośnie....

Samoocenę to ja, delikatnie mówiąc, zraszam.
Ale tutaj, poza ogrodem, każdy zajmuje się
swoją działką. Tacy od drukarek też mogą się
trafić.

--
Jarek

Re: sól