Hortensje

1. Data: 2015-12-18 12:47:18

Temat: Hortensje
Od: szwajcar <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam serdecznie wszystkich miłośników hortensji, kilka zdjęć z
mojego ogrodu.

http://elsf.pl/picture.php?/85/category/1
http://elsf.pl/picture.php?/36/category/1
http://elsf.pl/picture.php?/3/category/1
http://elsf.pl/picture.php?/71/category/1

2. Data: 2015-12-18 15:17:06

Temat: Re: Hortensje
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Dec 2015 12:47:18 +0100, szwajcar napisał(a):

> Pozdrawiam serdecznie wszystkich miłośników hortensji, kilka zdjęć z
> [...]

Uwielbiam wszystkie hortensje - u Ciebie to jest tzw odmiana bukietowa.
Szkoda, że same główki widać, bo krzaczory te są imponujace w całości. Mam
odm. białą, rożową dopiero sobie kupiłam.
Bukietowa pięknie mi się rozrasta i kwitnie, wręcz opanowała sporą
przestrzeń - a ogrodowej nie mogę mieć, bo wymarza, więc mogę ją mieć tylko
w donicach, czego zresztą kiedyś próbowałam z wielkim powodzeniem, nawet
sama rozmnażając hortensje, co jest banalnie proste: wystarczy kilka
niezdrewniałych pędów, słoik z wodą, ciepło - i voila, po 3 tygodniach
sadzonki gotowe...
A tu link:
http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/450498
Niestety to było przed zadaszeniem tarasu, teraz już nie mam tam możliwości
uprawy kwiatów jak kiedyś, bo słońce nie dociera.
--

XL
O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

3. Data: 2015-12-20 09:25:57

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 18 grudnia 2015 15:16:59 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
> zostanie należycie wyjaśniona!
> Nie ma zgody na raport skompromitowanej ucieczką Anodiny w tej sprawie!

Czy te ładne hortensje sprowadziłaś ze Smoleńska? Bo nie mogę rozpoznać,jaki związek
ma to miasto,z hortensjami?

4. Data: 2015-12-20 13:58:13

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Czy te ładne hortensje sprowadziłaś ze Smoleńska? Bo nie mogę
> rozpoznać,jaki związek ma to miasto,z hortensjami?

Hejka. To nie związek, to obsesja.
Pozdrawiam natrętnie Ja...cki

5. Data: 2015-12-20 14:37:07

Od: Dziadek <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Smoleńsk dawno wyjaśniony tylko garstka oszołomów z pis dalej szuka jakiejś swojej
prawdy

6. Data: 2015-12-20 16:46:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Dec 2015 05:37:07 -0800 (PST), Dziadek napisał(a):

> Smoleńsk dawno wyjaśniony

Przez kogo, dudusiu? - przez Twój hau-hau-torytet Anodinę, która z tej
całej wyjaśnianej prawdy spieprzyła z Rosji?

7. Data: 2015-12-20 16:46:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Dec 2015 00:25:57 -0800 (PST), l...@g...com
napisał(a):

>>> http://elsf.pl/picture.php?/36/category/1
>>> http://elsf.pl/picture.php?/3/category/1

> Czy te ładne hortensje sprowadziłaś ze Smoleńska? Bo nie mogę rozpoznać,jaki
związek ma to miasto,z hortensjami?

Widzę, że masz obsesję smoleńską.

8. Data: 2015-12-20 16:47:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Dec 2015 13:58:13 +0100, Dirko napisał(a):

> Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Hejka. To nie związek, to obsesja.
> Pozdrawiam natrętnie Ja...cki

Pozbądź się swej obsesji.

9. Data: 2015-12-20 17:33:12

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-20 o 16:46, Ikselka pisze:

> Przez kogo, dudusiu? - przez Twój hau-hau-torytet Anodinę, która z tej
> całej wyjaśnianej prawdy spieprzyła z Rosji?

Z innego powodu.

10. Data: 2015-12-21 02:00:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Dec 2015 17:33:12 +0100, Crimi napisał(a):

> Z innego powodu.

Nie.
Powodem jest prawda - ta o Boeingach. Póki kłamała, było OK i mogła
siedzieć bezpiecznie w Rosji :->
--

Najazd wróbli
Jaki wąż ogrodowy