no to o ... GMO

1. Data: 2015-11-29 11:56:58

Temat: no to o ... GMO
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. "Nie ma żadnych dowodów na to, że żywność GMO jest szkodliwa.
Wiele osób wcale nie wie, że to szkodzi, tylko wierzy, że to szkodzi. A o
wierze trudno dyskutować."

"Podstawowym źródłem białka na świecie jest soja. I bez soi GMO nie
wyobrażam sobie hodowli zwierząt, mówię to otwarcie. Jesteśmy w stanie
przeżyć zakaz upraw GMO w Polsce, ale nie jesteśmy w stanie zaakceptować
zakazu stosowania soi GMO (bylibyśmy jedynym krajem w Europie). Jest soja
"nie-GMO", ale jej cena jest o 15 proc. wyższa, i to w sytuacji, gdy mało
kto ją kupuje. Gdybyśmy zaczęli ją zamawiać, cena by skoczyła. Wyoutowało by
nas to z rynku europejskiego i zabiło drobiarstwo w Polsce. Bo klient, gdyby
miał do wyboru tańszego niemieckiego kurczaka i droższego polskiego,
wybrałby tańszego. Patriotyzm konsumencki kończy się, gdy sięgamy do
portfela."
Pozdrawiam drobiowo Ja...cki

PS
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19258392,prezes-
indykpola-ttip-wykonczy-polskiego-indyka.html#MTstre
am

2. Data: 2015-11-29 13:51:46

Temat: Re: no to o ... GMO
Od: Trybun <c...@r...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-29 o 11:56, Dirko pisze:
> [...]
>
> PS
> http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19258392,prezes-
indykpola-ttip-wykonczy-polskiego-indyka.html#MTstre

Ale też masz wyobrażenie.. Nie prościej sprawdzić zapotrzebowanie
wystawiając towary ( bo tu nie chodzi tylko o kurczaki ale o praktycznie
każdy rodzaj żywności przetworzonej) z informacją o dodatku soi bądź jaj
braku. Tak więc żadnych zakazów czy nakazów a bez żadnej agitacji dał
ludziom możliwość wyboru. Bo jak na razie to kapitaliści i ich
popychadła - politycy traktują konsumenta jak tuczone bydło.

3. Data: 2015-11-29 14:03:34

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun pisze:

> [...]
> wystawiając towary ( bo tu nie chodzi tylko o kurczaki ale o praktycznie
> każdy rodzaj żywności przetworzonej) z informacją o dodatku soi bądź jaj

O jaj braku nie trzeba zaświadczeń -- taką przypadłość po każdym widać
od razu.

Jarek

--
Nie pękaj koleś, nie łam sie przecie
To o nas wczoraj stało w gazecie

4. Data: 2015-11-29 14:32:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Nov 2015 11:56:58 +0100, Dirko napisał(a):

> Bo klient, gdyby
> miał do wyboru tańszego niemieckiego kurczaka i droższego polskiego,
> wybrałby tańszego. Patriotyzm konsumencki kończy się, gdy sięgamy do
> portfela."

Tak - bo wtedy zaczyna się auto-patriotyzm. Tyle, ze każdy inaczej go
rozumie. Ja np mam zdrowotny. Auto.
--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

5. Data: 2015-11-29 14:32:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Nov 2015 13:51:46 +0100, Trybun napisał(a):

> Bo jak na razie to kapitaliści i ich
> popychadła - politycy traktują konsumenta jak tuczone bydło.

Dodaj - głupiego. Mądry sobie poradzi.

6. Data: 2015-11-30 12:36:00

Od: Trybun <c...@r...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-29 o 14:32, Ikselka pisze:

> Dodaj - głupiego. Mądry sobie poradzi.

No, głupiego. Bo tylko taki może uwierzyć im na słowo że ta modyfikowana
soja jest zupełnie nieszkodliwa. A poza tym dlaczego tak to skrzętnie
ukrywają? Informacja, o ile w ogóle jest, to dlaczego tylko takim
drobnym druczkiem..

7. Data: 2015-11-30 15:13:20

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <c...@r...cb> napisał w wiadomości

> No, głupiego. Bo tylko taki może uwierzyć im na słowo że ta modyfikowana
> soja jest zupełnie nieszkodliwa. ..

Hejka. Czy jak takie tuczone bydło nieustannie wpiernicza soję GMO to
mięso z takiego tucznika jest też GMO czy nie?
Pozdrawiam transformująco Ja...cki

8. Data: 2015-11-30 18:28:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-30 o 15:13, Dirko pisze:
> Użytkownik "Trybun" <c...@r...cb> napisał w wiadomości

> Hejka. Czy jak takie tuczone bydło nieustannie wpiernicza soję GMO
> to mięso z takiego tucznika jest też GMO czy nie?

Miejmy nadzieję, że nie. Bo jeśli tak, to przyszłoby nam jeszcze płacić
do Monsanto prawa autorskie od każdego tucznika. ;)

Ewa

9. Data: 2015-11-30 20:45:41

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Miejmy nadzieję, że nie. Bo jeśli tak, to przyszłoby nam jeszcze płacić
> do Monsanto prawa autorskie od każdego tucznika. ;)

No jak nie, jak tak? Przecież "jesteś tym, co jesz".
Będziemy płacić za siebie też;-)
J.

www.kontestacja.com

10. Data: 2015-11-30 21:32:41

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Przecież "jesteś tym, co jesz".

Hejka. Czy w ten sposób ludzkość powoli acz nieuchronnie się modyfikuje
genetycznie?
Pozdrawiam katastrofalnie Ja...cki

niespodziewane wyniki badań
Choinka z Castoramy