ciecie drzew owocowych

1. Data: 2015-11-11 21:36:38

Temat: ciecie drzew owocowych
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U nas coraz więcej ludzi przycina teraz drzewa owocowe jakby to była wiosna.
Wiosną już nie będzie co ciąć.
Czy to nastała jakaś nowa zasada, lepsza, cięcia drzew?
U Was też tak się dzieje?

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2015-11-11 21:53:31

Temat: Re: ciecie drzew owocowych
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Nov 2015 21:36:38 +0100, Krycha napisał(a):

> U nas coraz więcej ludzi przycina teraz drzewa owocowe jakby to była wiosna.
> Wiosną już nie będzie co ciąć.
> Czy to nastała jakaś nowa zasada, lepsza, cięcia drzew?
> U Was też tak się dzieje?

Moze inne są teraz odmiany. Karły powszechne są.

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

3. Data: 2015-11-12 09:36:54

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Czy to nastała jakaś nowa zasada, lepsza, cięcia drzew?
> U Was też tak się dzieje?
>
> Pozdrawiam Krycha.

Czasu więcej.Pozdrawiam

4. Data: 2015-11-12 19:04:10

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> U nas coraz więcej ludzi przycina teraz drzewa owocowe jakby to była
> wiosna. Wiosną już nie będzie co ciąć.

Hejka. Należy dać zdecydowany odpór tym niecnym praktykom.
Pozdrawiam potępiająco Ja...cki

5. Data: 2015-11-12 23:38:04

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Hejka. Należy dać zdecydowany odpór tym niecnym praktykom.
> Pozdrawiam potępiająco Ja...cki

Przyłączam się do słów potępienia. Należy je wyciąć w pień!

Jarek

--
Taka wiosna jak w tym roku to do kitu
Taką wiosnę wyszydzimy raczej my tu

6. Data: 2015-11-13 10:04:44

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyłączam się do słów potępienia. Należy je wyciąć w pień!

Hejka. W naszych szeregach nie widzimy miejsca dla ekstremistów.
Pozdrawiam amortyzująco Ja...cki

7. Data: 2015-11-13 11:06:13

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Hejka. W naszych szeregach nie widzimy miejsca dla ekstremistów.
> Pozdrawiam amortyzująco Ja...cki

Tnijmy zatem w rzędach (rząd również będzie amortyzacją zadowolony).

--
Jarek

8. Data: 2015-11-16 22:34:35

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Moze inne są teraz odmiany. Karły powszechne są.

Czemu marnujesz się dziewczyno na zdechłym forum? Pokaż się, na tym,gdzie ja bywam
Fachowe tematy można poruszyć, i pokłócić się jak należy. A tu,klawisze strzępisz,
a nikt prawie nie chce się odezwać.
Pozdrawiam. Mirzan. Naleweczka była świetna.

9. Data: 2015-11-16 23:08:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Nov 2015 13:34:35 -0800 (PST), l...@g...com
napisał(a):

> Czemu marnujesz się dziewczyno na zdechłym forum? Pokaż się, na tym,gdzie ja bywam
> Fachowe tematy można poruszyć, i pokłócić się jak należy. A tu,klawisze strzępisz,
> a nikt prawie nie chce się odezwać.

Adres mi gdzieś wcięło. Przypomnisz? - może być na priv.

> Pozdrawiam. Mirzan. Naleweczka była świetna.

Cieszę się, że smakowała :-)
Mam nastawiony nowy nalew na ziółkach - angielska gorzka przyda się w
trakcie i po Świętach :-))
--

XL
http://niepoprawnipolitycznie.com/zdychaj-francjo-dl

10. Data: 2015-11-17 10:16:58

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> tym,gdzie ja bywam Fachowe tematy można poruszyć, i pokłócić się jak
> należy. A tu,klawisze strzępisz, a nikt prawie nie chce się odezwać.

Hejka. Co to za kłótnia gdy Ci cieć posty usuwa.
Pozdrawiam notorycznie Ja...cki

Jak spalic liscie ....
Orzech włoski, ściąć, czy ratować
Czym obsadzić południowy stok?