Jak spalic liscie ....

1. Data: 2015-11-05 10:01:20

Temat: Jak spalic liscie ....
Od: masoJ <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

niby glupie pytanie ale jak palicie liscie ??? jakby byly suche calkiem
to bez problemu ale teraz jest rosa wiec sie ciezko pala
macie jakies rady ?

2. Data: 2015-11-05 11:37:20

Temat: Re: Jak spalic liscie ....
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "masoJ" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> niby glupie pytanie ale jak palicie liscie ??? jakby byly suche calkiem to
> bez problemu ale teraz jest rosa wiec sie ciezko pala
> macie jakies rady ?

Hejka. Zamiast palić daj liście na kompost.
Pozdrawiam ekologicznie Ja...cki

3. Data: 2015-11-05 13:16:48

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-05 o 10:01, masoJ pisze:
> niby glupie pytanie ale jak palicie liscie ??? jakby byly suche calkiem
> to bez problemu ale teraz jest rosa wiec sie ciezko pala
> macie jakies rady ?

Liści się nie pali. Pali się kwiatostany.

Pozdrawiam eterycznie,
MW

4. Data: 2015-11-05 18:14:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Nov 2015 13:16:48 +0100, wolim napisał(a):

> Liści się nie pali. Pali się kwiatostany.

To przez dzieci-kwiaty 3-)

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

5. Data: 2015-11-05 18:15:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Nov 2015 10:01:20 +0100, masoJ napisał(a):

> niby glupie pytanie ale jak palicie liscie ??? jakby byly suche calkiem
> to bez problemu ale teraz jest rosa wiec sie ciezko pala
> macie jakies rady ?

Skoro musisz palić - poczekaj aż wyschną. Niby co innego można poradzić
oprócz oczywistości.

6. Data: 2015-11-05 20:51:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> niby glupie pytanie ale jak palicie liscie ??? jakby byly suche calkiem
> to bez problemu ale teraz jest rosa wiec sie ciezko pala

A może coś takiego:
http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Powstalo-urzadzeni
e-majace-zmniejszac-emisje-spalin-i-zuzycie-paliwa,w
id,17244309,wiadomosc.html
3-]

7. Data: 2015-11-05 21:02:50

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-05 o 10:01, masoJ pisze:
> niby glupie pytanie ale jak palicie liscie ??? jakby byly suche calkiem
> to bez problemu ale teraz jest rosa wiec sie ciezko pala
> macie jakies rady ?
Jeżeli w Twojej gminie jest selektywna zbiórka odpadów, to palenie jak
to nazywa ustawa o odpadach "pozostałości roślinnych" jest zabronione.
Jeżeli nie ma to można palić, ale (przynajmniej u mnie) SM się czepia,
że ponoć jest zakaz wydany przez lokalne władze.
Co do samej techniki palenia liści, to podstawą jest powietrze - dużo
powietrza. Pal, jak będzie wiatr, albo zrób jakiś nadmuch. Nieźle się
sprawdza dmuchawa ogrodowa.
Jacek

8. Data: 2015-11-05 22:11:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Nov 2015 21:02:50 +0100, Jacek napisał(a):

> Pal, jak będzie wiatr,

...jak najsilniejszy i koniecznie wiejący w kierunku domu 3-]

9. Data: 2015-11-05 22:26:26

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-05 o 22:11, Ikselka pisze:

> ...jak najsilniejszy i koniecznie wiejący w kierunku domu 3-]

Albo lasu :)

10. Data: 2015-11-05 22:38:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Nov 2015 22:26:26 +0100, wolim napisał(a):

> Albo lasu :)

A najlepiej samochodu - albo tuż przy nim 3-]
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice
,56445.html