pytanie o imbir

1. Data: 2015-10-24 17:57:03

Temat: pytanie o imbir
Od: Krasnal <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem imbir w sklepie. (Herbata z cytryną miodem i imbirem ponoć
pomaga w leczeniu przeziębienia.) Zauważyłem na korzeniu zielony pęd,(
wsadziłem do ziemi) czy ktoś już próbował "udomowić" hodowlę tego specyfiku?
Krasnal
______________

Tajna Organizacja Walczących Krasnali

---
Avast.

2. Data: 2015-10-24 20:26:05

Temat: Re: pytanie o imbir
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2015 17:57:03 +0200, Krasnal napisał(a):

> Kupiłem imbir w sklepie. (Herbata z cytryną miodem i imbirem ponoć
> pomaga w leczeniu przeziębienia.) Zauważyłem na korzeniu zielony pęd,(
> wsadziłem do ziemi) czy ktoś już próbował "udomowić" hodowlę tego specyfiku?

No jasne. Taka trawa wyrasta, nic specjalnego. Na porządne kłącze trzeba
dłużej poczekać. Taniej wychodzi kupne, jesli chodzi Ci o kłącze :-)

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

kapusta kiszona a zielone liscie