Kaki.

1. Data: 2015-12-03 19:04:15

Temat: Kaki.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajadam się ostatnio owocami kaki. Sezon na nie, więc ceny spadły. Wczoraj
po 1,99 zł w Tesco :-)
Kaki to dla mnie dosyć nowe doświadczenie, bo jakoś wczesniej mnie nie
oczarowały, dopiero teraz. Pewnie braki witaminowe jakieś mam akurat, to mi
smakują ;-)
Postanowiłam przyjrzeć się bliżej roślinie i z zadowoleniem konstatuję, że
można ją uprawiać na tarasie - no skoro udają mi się figi, cytrusy, to
czemu nie kaki. Ktoś próbował?

http://www.e-sadownictwo.pl/wiadomosci/innowacje/192
3-kaki-czyli-hebanowiec

--
XL
http://www.eioba.pl/a/2zax/szczepionki-ktore-zabijaj

2. Data: 2015-12-03 19:22:32

Temat: Re: Kaki.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2015 19:04:15 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> oczarowały, dopiero teraz. Pewnie braki witaminowe jakieś mam akurat, to mi

W dodatku zupełnie niezależnie powieliłam metodę przyspieszonego dojrzewania kaki,
jak się okazuje wcześniej już opisaną naukowo:
http://mojebento.blogspot.com/2012/11/eksperyment-z-
dojrzewaniem-kaki.html //polecam!
:-D
Metoda świetna - także w odniesieniu do bananów, awokado, mango itp!
:-)
--

no to o ... GMO
niespodziewane wyniki badań