Najazd wróbli

1. Data: 2015-12-13 21:09:59

Temat: Najazd wróbli
Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żrą mi ziarno z balkonu tak, że aż w chałupie słychać.
Co chwila latam i dosypuję kolejną szuflę.
Balkon wrocławski, jakieś 6km od centrum. Wróbli od groma ;)

L.

2. Data: 2015-12-13 22:02:19

Temat: Re: Najazd wróbli
Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 grudnia 2015 21:10:00 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:
> Żrą mi ziarno z balkonu tak, że aż w chałupie słychać.
> Co chwila latam i dosypuję kolejną szuflę.
> Balkon wrocławski, jakieś 6km od centrum. Wróbli od groma ;)
>
> L.

Karm jeszcze szczury w piwnicach.

3. Data: 2015-12-13 22:27:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-13 o 21:09, Lisciasty pisze:
> Żrą mi ziarno z balkonu tak, że aż w chałupie słychać.
> Co chwila latam i dosypuję kolejną szuflę.
> Balkon wrocławski, jakieś 6km od centrum. Wróbli od groma ;)

U mnie wróble zajęły pustostan po jaskółkach pod dachem. Nie karmię, bo
jeszcze mogą sobie same znaleźć.
Też Wrocław, jakieś 10km od centrum.

Ewa

4. Data: 2015-12-13 22:34:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Dec 2015 13:02:19 -0800 (PST), l...@g...com
napisał(a):

> Karm jeszcze szczury w piwnicach.

O to to.
--

XL
O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

5. Data: 2015-12-14 13:45:30

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<l...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Karm jeszcze szczury w piwnicach.

Czy wróble są szkodnikami?

6. Data: 2015-12-14 16:23:45

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Czy wróble są szkodnikami?

Łazi toto takie marne
Aż że dziwno drodzy moi
Ani tego włożyć w garnek
Ani nie da się wydoić

Chłop żywemu nie przepuści!
Chłop żywemu nie przepuści!
Jak się żywe napatoczy,
Nie pożyje se a juści!

--
Jarek

7. Data: 2015-12-14 23:32:49

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 14 grudnia 2015 13:45:30 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> Czy wróble są szkodnikami?

Jakoś rok temu na grupie był płacz, że wróbli mało,
że prawie już ich nie widać itp. Myślałem, że jak się
pochwalę dokarmianiem to zostanę pogłaskany, a tu jeb w łeb ;)

L.

8. Data: 2015-12-14 23:43:04

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty pisze:

> Jakoś rok temu na grupie był płacz, że wróbli mało,
> że prawie już ich nie widać itp. Myślałem, że jak się
> pochwalę dokarmianiem to zostanę pogłaskany, a tu jeb w łeb ;)

Wróbelek jest mała ptaszyna,
wróbelek istota niewielka,
on brzydką stonogę pochłania,
Lecz nikt nie popiera wróbelka
Więc wołam: Czyż nikt nie pamięta,
że wróbelek jest druh nasz szczery?!

kochajcie wróbelka, dziewczęta,
kochajcie do jasnej cholery!

--
Jarek

9. Data: 2015-12-15 02:27:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

:-)

> Wróbelek jest mała ptaszyna,
> [...]

:-))

Fajnie tu do Was od czasu do czasu zaglądnąć! :-)

10. Data: 2015-12-15 12:05:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-14 o 23:32, Lisciasty pisze:
> Jakoś rok temu na grupie był płacz, że wróbli mało,
> że prawie już ich nie widać itp.

Takim działaniem doprowadzić możesz, że będzie ich jeszcze mniej. Nie
dokarmia się ptaków, kiedy nie ma mrozu i śniegu.

Ewa

Jaki wąż ogrodowy
Kaki.
no to o ... GMO