Hortensje

31. Data: 2015-12-29 23:17:53

Temat: Odp: Odp: Hortensje
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... jako Dziadek "morderca" muszę się bronić, nawet wśród hortensji :)
> Hejka. Łatwiej okopać się w kartoflach.
> Warto mieć też zagon malin. Wtedy można wykonać manewr oskrzydaljący
> celem wpuszczenia w.

> Wróg szczwany! Nie da się wpuścić w maliny, przejdzie okopy i co?
> Ano nic, polegnie, bo zapomniał o granatach!

> W takim razie dostanie figę.

> Powiem więcej - FIGI!, bo obstawimy okopy batalionem żeńskim ;-)

Chociaż, bądźmy szczerzy - jak zawiedzie fortel z figami to... dupa blada
:-(

32. Data: 2015-12-30 15:01:09

Temat: Re: Odp: Hortensje
Od: Dziadek <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Chociaż, bądźmy szczerzy - jak zawiedzie fortel z figami to... dupa blada
> :-(

Hmmm, choćby i figi czy nawet dupa były najpiękniejsze to co ja z nimi mogę biedny
począć, "zmordować" nie dam rady :)

33. Data: 2015-12-30 15:14:40

Temat: Re: Hortensje
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Dec 2015 13:22:24 -0800 (PST), l...@g...com
napisał(a):

> Nie mogę znaleźć wspólnego mianownika w temacie:hortensje - Smoleńsk - biuro PIS
> Piernik z wiatrakiem może ma coś wspólnego,ale wypadki i zabójstwa, z hortensjami?

Anodina uwielbia hortensje :->
--

XL
O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

34. Data: 2015-12-30 15:23:12

Temat: Re: Odp: Odp: Hortensje
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Dec 2015 23:17:53 +0100, Johnny napisał(a):

> Chociaż, bądźmy szczerzy - jak zawiedzie fortel z figami to... dupa blada
> :-(

Wtedy pozostanie już tylko rzecz naprawdę ostateczna - przestać się czepiać
sygnaturek :->

35. Data: 2015-12-30 16:48:47

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 30 grudnia 2015 15:23:46 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
> zostanie należycie wyjaśniona!
> Nie ma zgody na raport skompromitowanej ucieczką Anodiny w tej sprawie!

Na wybuchach też się zna,jak na graczu karta zła. Pamiętam jak plotłaś bzdety,
na temat wysadzenia ogrodu przy pomocy karbidu.

36. Data: 2015-12-30 17:53:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Dec 2015 07:48:47 -0800 (PST), l...@g...com
napisał(a):

> Na wybuchach też się zna,jak na graczu karta zła. Pamiętam jak plotłaś bzdety,
> na temat wysadzenia ogrodu przy pomocy karbidu.

Pewien mądry (jak Ty) pan w Zbąszynku w 2009 roku podpalił kawałki karbidu
w krecich norach, żeby wykurzyć krety - a że wg niego efekt gazowania był
cokolwiek słaby, postanowił dodatkowo zalać dziury wodą. Ogródek wyleciał w
powietrze, a pan zginął.
Opowiedz mi coś jeszcze o mojej niewiedzy 3-|

PS.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Acetylenek_wapnia

"W warunkach normalnych reaguje egzotermicznie z wodą wydzielając acetylen:
CaC2 + 2H2O ? Ca(OH)2 + C2H2?
"

37. Data: 2015-12-30 19:26:57

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 30 grudnia 2015 17:53:01 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
> zostanie należycie wyjaśniona!
> Nie ma zgody na raport skompromitowanej ucieczką Anodiny w tej sprawie!

Czy opowiedział,kiedy się znalazł i gdzie przebywał,jak był zginięty?

38. Data: 2015-12-30 19:38:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Dec 2015 10:26:57 -0800 (PST), l...@g...com
napisał(a):

> Czy opowiedział,kiedy się znalazł i gdzie przebywał,jak był zginięty?

Policja opowiadała.

39. Data: 2015-12-31 19:08:04

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Czy kawałki karbidu dają się podpalić? Szczególnie w ogródku
w Zbąszynku.

Pozdrawiam egzotermicznie Ja...cki

40. Data: 2015-12-31 22:45:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Dec 2015 19:08:04 +0100, Dirko napisał(a):

> Hejka. Czy kawałki karbidu dają się podpalić? Szczególnie w ogródku
> w Zbąszynku.
>
> Pozdrawiam egzotermicznie Ja...cki

Cóż, zapewne podpalił acetylen, wcześniej powstały z zalania wodą.
--

Najazd wróbli
Jaki wąż ogrodowy
Kaki.