Hortensje

21. Data: 2015-12-24 23:44:31

Temat: Re: Hortensje
Od: Dziadek <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 24 grudnia 2015 13:25:07 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
konstytucji, brnie ślepo przed TS . Nie doczeka biedaczek końca swojej kadencji jak
i cały PiS. Chętnie na ich pomniczek postawię doniczkę pięknych hortensji (żeby być w
temacie ) :)

> ...I LUDZI?
> Bo żeby nawet z tematu hortensji zrobić jatkę polityczną tylko z powodu
> niepasującej sygnaturki to trzeba być niezłym poj...m. Tacy właśnie
> nieszkodliwi Dziadkowie idą i zabijają ludzi w biurach poselskich...
> --
>
> XL
> O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie
> zostanie należycie wyjaśniona!
> Nie ma zgody na raport skompromitowanej ucieczką Anodiny w tej sprawie!

A co to jest "niepasująca sygnaturka" ?, kto tu robi jatkę polityczną ? Może temat -
Smoleńsk na każdym kroku jest taką jatką, co ? Dziadkowie zabijają ? Nie sądzę, ja na
pewno nie ale jak ktoś mi napisał "dudusiu" to napisałem co sądzę o dudusia ja i
coraz więcej Polaków. Nic więcej. Proszę zastanawiać się nad tym co piszecie
skaczący dziadkowi do gardła.

22. Data: 2015-12-27 21:32:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Dec 2015 14:44:31 -0800 (PST), Dziadek napisał(a):

> Może temat - Smoleńsk na każdym kroku jest taką jatką, co ? Dziadkowie zabijają ?
Nie sądzę,

https://www.google.pl/search?q=+zabity+w+biurze+pose
lskim+pis&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=fUqAVtuJMYH
zsAGSr5u4DQ

23. Data: 2015-12-27 22:22:24

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 27 grudnia 2015 21:32:21 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
> zostanie należycie wyjaśniona!
> Nie ma zgody na raport skompromitowanej ucieczką Anodiny w tej sprawie!

Nie mogę znaleźć wspólnego mianownika w temacie:hortensje - Smoleńsk - biuro PIS
Piernik z wiatrakiem może ma coś wspólnego,ale wypadki i zabójstwa, z hortensjami?
Może lepiej doczepić do innych roślin,jak tuje,bergenie,rojniki,
chryzantemy,łatwiej będzie o ponure skojarzenia,jeśli o to chodzi.

24. Data: 2015-12-29 19:39:53

Od: Dziadek <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zostanie należycie wyjaśniona!
> Nie ma zgody na raport skompromitowanej ucieczką Anodiny w tej sprawie!

Codziennie ktoś popełnia samobójstwo, codziennie jakiś świr zabija kogoś i niczego to
nie dowodzi poza tym, że na świecie zdarzają się świry

25. Data: 2015-12-29 19:41:38

Od: Dziadek <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Może lepiej doczepić do innych roślin,jak tuje,bergenie,rojniki,
> chryzantemy,łatwiej będzie o ponure skojarzenia,jeśli o to chodzi.

Popieram, ale jako Dziadek "morderca" muszę się bronić, nawet wśród hortensji :)

26. Data: 2015-12-29 21:01:57

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <h...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> ... jako Dziadek "morderca" muszę się bronić, nawet wśród hortensji :)

Hejka. Łatwiej okopać się w kartoflach.
Pozdrawiam taktycznie Ja...cki

27. Data: 2015-12-29 21:17:44

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Hejka. Łatwiej okopać się w kartoflach.
> Pozdrawiam taktycznie Ja...cki

Warto mieć też zagon malin. Wtedy można wykonać manewr oskrzydaljący
celem wpuszczenia w.

Jarek

--
Bąk złośnik huczał basem, jakby straszył kwiaty,
Rdzawe guzy na słońcu wygrzewał liść chory,

28. Data: 2015-12-29 22:10:25

Temat: Odp: Hortensje
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Strateg "Jarek Sokół Sokołowski" chociaż po East Poincie niebezpiecznie
odsłania flanki:

> ... jako Dziadek "morderca" muszę się bronić, nawet wśród hortensji :)

> Hejka. Łatwiej okopać się w kartoflach.

> Warto mieć też zagon malin. Wtedy można wykonać manewr oskrzydaljący
> celem wpuszczenia w.

Wróg szczwany! Nie da się wpuścić w maliny, przejdzie okopy i co? Ano nic,
polegnie, bo zapomniał o granatach!

Johnny Pershing

29. Data: 2015-12-29 22:14:39

Temat: Re: Odp: Hortensje
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Johnny P. napisał:

> Wróg szczwany! Nie da się wpuścić w maliny, przejdzie okopy i co?
> Ano nic, polegnie, bo zapomniał o granatach!

W takim razie dostanie figę.

--
Jarek

30. Data: 2015-12-29 22:36:17

Temat: Odp: Odp: Hortensje
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

grup dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
l...

> W takim razie dostanie figę.

Powiem więcej - FIGI!, bo obstawimy okopy batalionem żeńskim ;-)

Najazd wróbli
Jaki wąż ogrodowy
Kaki.
no to o ... GMO