Jablonie - mity o sadzeniu?

61. Data: 2016-03-07 21:12:29

Temat: Re: Jablonie - mity o sadzeniu?
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "abn140" <a...@g...com> napisał w wiadomości
news:nbk7du$p88$1@dont-email.me...

> galas doroslego drzewa sie jakos nacina,/?/ czyms smaruje /?/
Hejka. Co to jest ten galas dorosłego drzewa? Chętnie bym go naciął od
czasu do czasu.
Pozdrawiam rozrywkowo Ja...cki

62. Data: 2016-03-07 21:17:55

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Hejka. Co to jest ten galas dorosłego drzewa? Chętnie bym go
> naciął od czasu do czasu.
> Pozdrawiam rozrywkowo Ja...cki

Ale z posmarowaniem, czy bez?

--
Jarek (dociekliwie)

63. Data: 2016-03-07 23:24:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Mar 2016 13:24:56 -0600, Pszemol napisał(a):

> lepiej czytać PRZED wysłaniem :-)

Nie o wszystkim się pamięta, pisząc. Czasem warto coś dopowidzieć,
uściślić.To nie drukarnia.

64. Data: 2016-03-08 13:53:05

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie o wszystkim się pamięta, pisząc.

Jasne, ale lepiej te dwie i pół minuty między 16:57:21 a 17:00:11
zastanowić się i wysłać tekst raz, zamiast X razy z dopisywaniami
już po wysłaniu.

> Czasem warto coś dopowidzieć, uściślić.To nie drukarnia.

Zapewniam Cię, niewarto. Mało kto w ogóle to czyta tak czy inaczej.
Marnujesz kupę czasu ze swojego życia i mało kto to docenia.

65. Data: 2016-03-08 15:27:42

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, ale lepiej te dwie i pół minuty między 16:57:21 a 17:00:11
> zastanowić się i wysłać tekst raz, zamiast X razy z dopisywaniami
> już po wysłaniu.

Hejka. Gdy się pisze na wyścigi to brak czasu na zastanowienie nie
mówiąc o sprawdzeniu zawartości tekstu. To taki rodzaj internetowego ADHA
Pozdrawiam nadpobudliwie Ja...cki

66. Data: 2016-03-08 15:43:32

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Hejka. Gdy się pisze na wyścigi to brak czasu na zastanowienie nie
> mówiąc o sprawdzeniu zawartości tekstu. To taki rodzaj internetowego ADHA
> Pozdrawiam nadpobudliwie Ja...cki

ADHD (każdy ma prawo do litrówki)

--
Jarek (sprawdzająco-korygująco)

67. Data: 2016-03-08 16:14:59

Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> zapoczątkowaną bryłą korzeniową i sadzi w doniczkę.

bierze chec sprobowac.....
warto wogole przy jabloniach?
a jak tak to jaki ukorzeniacz zanabyc?
przy okazji poprobowalbym z tujami...
czy jest jakis ukorzeniacz ktory ogarnie te metode na jabloni i tuje?
thx.

68. Data: 2016-03-08 18:53:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Mar 2016 06:53:05 -0600, Pszemol napisał(a):

> Jasne, ale lepiej te dwie i pół minuty między 16:57:21 a 17:00:11
> zastanowić się i wysłać tekst raz, zamiast X razy z dopisywaniami
> już po wysłaniu.

Więc sam wprowadzaj to w życie, a swoje rady zostaw swym dzieciom.

> Zapewniam Cię, niewarto. Mało kto w ogóle to czyta tak czy inaczej.
> Marnujesz kupę czasu ze swojego życia i mało kto to docenia.

Mam zupełnie inne sygnały - np TY czytasz choćby, nie mówiąc o mnóstwie
innych osób, z których niektóre czytają niemal obsesyjnie - jak np znowu Ty
3-)

69. Data: 2016-03-08 18:53:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Mar 2016 15:27:42 +0100, Dirko napisał(a):

> Hejka. Gdy się pisze na wyścigi to brak czasu na zastanowienie nie
> mówiąc o sprawdzeniu zawartości tekstu. To taki rodzaj internetowego ADHA
> Pozdrawiam nadpobudliwie Ja...cki

O, masz, Pszemolu, kolejny subskrybent-czytacz potwierdza, co piszę 3-]

70. Data: 2016-03-08 18:53:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Mar 2016 15:43:32 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> ADHD (każdy ma prawo do litrówki)

O, kolejny subskrybent.

Re: Staw po zimie - Rośliny pływające zatonęły
Re: kleszcze
ROZDRABNIACZ frez wałek czy nóż?
Kosa spalinowa na 50 arów
Re: Nareszcie prawdziwa zima