Jaga Hupało?

1. Data: 2003-04-06 16:29:48

Temat: Re: Jaga Hupało?
Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b6qcga$67r$1@news.onet.pl...
> czy któraś z Was czesała się w jej salonie?
> jak wrażenia?

A moja koleżanka obcięła się u Jagi i była zachwycona!
Mówiła, że najpierw skonsultowano z Nią fryzurę (a nie jak to większość
fryzierów robi: cap za nożyczki i do dzieła), więc chyba o niespodziankach
typu: z pięknych długich włosów jakieś trójkąty wycięła; nie mamy co mowić.
Może po prostu nie trzeba się zgadzać na wszystko co fryzjerzy nam proponują
(bo oni często szaleni są, oj szaleni). Przez kilka miesięcy włoski b.
ładnie jej się układały bez modelowania.
Sama chetnie poszłabym się obciąć do Jagi, ale jednak ta Warszawka 100km ode
mnie (a jak już tam jadę, to akurat nie do fryzjera), poza tym ta cena...
dużo trochę...

________
sheba 19

1. Data: 2003-04-06 20:45:10

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> mowić.
>
> Owszem, mamy, bo widziałam tą tragiczną fryzurę, a Ty jeżeli nie
widziałaś,
> to bądź łaskawa nie negować.

Podkreślam NIESPODZIANKACH... Chyba wcześniej uzgadniały jak ma wyglądać
nowa fryzura... a że może się nie dogadały to już inna sprawa. Uważam że
przynajmniej to, o ile cm fryzjer może ściąć włosy nie jest zbyt trudne do
uzgodnienia...

> Być może Twoja koleżanka była w salonie Jagi i Thomasa, co nie znaczy, że
> dostała się w jej ręce...(na jej szczęście - koleżanki oczywiście).

No tak się składa, że sama Jaga wzięła Ją w obroty...

> Widzisz, Jaga uważa się za artystkę, więc uważa, że ma decydujący głos w
> sprawie.

U, to bardzo niedobrze, nie lubię takich fryzjerów. Może rzeczywiście uważa,
że to Ona decyduje, stąd tylu niezadowolonych klientów...:P.
________
sheba 19

1. Data: 2003-04-06 23:16:33

Temat: Jaga Hupało?
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy któraś z Was czesała się w jej salonie?
jak wrażenia?

Sandra

1. Data: 2003-04-07 07:41:12

Temat: Odp: Jaga Hupało?
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobiście nie byłam, ale widziłam jej "dzieło" na głowie mojej koleżanki.
Można było usiąść i płakać! Pociachała jej długie ładne włosy w trójkąty na
dole (coś a'la trójkątny ząbek) i zainkasowała, bagatelka, jedyne 350 zl.
(dwa lata temu!)
Pozdrawiam i bardzo odradzam,
Kasia

1. Data: 2003-04-07 07:43:39

Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno Jaga strzyze i czesze okropnie. Byla u niej moja przyjaciolka, i
rzeczywiscie nie wygladala najlepiej. do tego za kiepski kolor i okropne
strzyzenie krotkich wlosow zaplacila cos okolo 400PLN...

Iza

1. Data: 2003-04-07 08:14:14

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy któraś z Was czesała się w jej salonie?
> jak wrażenia?

Jeśli nie jesteś gwiazdą, nie wybieraj się do niej. Moja kuzynka była.
Wróciła wściekła i lżejsza o 380 zł.

Hanuś

1. Data: 2003-04-07 08:48:25

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Offelia wrote:

> czy któraś z Was czesała się w jej salonie?
> jak wrażenia?

nie czesalam sie, bo kilka znajomych wrocilo niezadowolonych - albo
mialy fryzury z kosmosu, nie dajace sie ukladac i niepodobne do niczego,
albo przynajmniej Jaga powycinala im grzywki identyczne z wlasna.

jesli masz ochote isc do nieanonimowego fryzjera, ktory ma pomysly - idz
do Hormona na Nowym Swiecie, do Krzysia. nie jest zmanierowany, potrafi
doradzic i odradzic, nie obraza sie, jesli odmowisz czerwonych pasemek i
wycietej polowy wlosow, jest bardzo mily, a i ceny sa normalne - samo
ciecie z modelowaniem 70 pln, z farbowaniem 170-200 pln.

xx.

1. Data: 2003-04-07 08:59:43

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "anek" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci

> nie czesalam sie, bo kilka znajomych wrocilo niezadowolonych - albo
> mialy fryzury z kosmosu, nie dajace sie ukladac i niepodobne do niczego,
> albo przynajmniej Jaga powycinala im grzywki identyczne z wlasna.

No wlasnie:)))
Powiem Wam ze im dluzej patrze na ta grzywke tym bardziej nie moge uwierzyc
ze fryzjer moze sobie sam zrobic takie kuku:)))
Jak dla mnie to jest koszmarne, wyglada jak z rodziny Adamsow...

Kaska

1. Data: 2003-04-07 10:07:38

Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> nie czesalam sie, bo kilka znajomych wrocilo niezadowolonych - albo
> mialy fryzury z kosmosu, nie dajace sie ukladac i niepodobne do niczego,
> albo przynajmniej Jaga powycinala im grzywki identyczne z wlasna.

A jak taka grzywka wyglada ?
Pozdrawiam
Dorotka

1. Data: 2003-04-07 10:13:11