Jajecznica na wodzie.

1. Data: 2001-10-25 04:41:26

Temat: Jajecznica na wodzie.
Od: f...@w...net (Florian) szukaj wiadomości tego autora

Kiedys zastanawialem sie co sie stanie gdy zamiast tluszczu na patelni,
jajka rozbije na wrzaca wode. Pewnego poranka przystapilem do tego
powaznego eksperymentu. Rozbilem 5 jajek ( ale aby bylo mniej
cholesterolu wyrzucilem 3 zoltka) i wrzucilem to na patelnie pelna
wrzacej wody, (moze byc garnek wrzacej wody) Po okolo 4 - 5 minutach
jajecznica byla gotowa, wtedy nalezy ja odcedzic od wody ale tylko przez
sito (bo inaczej wleci razem z goraca woda do zlewu, tak mi sie tez
zdarzylo) no i na talerz. Smak jajecznicy jest o wiele delikatniejszy, a
bialko bielsze. Posypuje ja z reguly czyms zielonym jak koperkiem albo
pietruszka. Poza tym jest duzo zdrowsza bo nie uzywamy tlustego oleju do
smarzenia. Juz od roku jezeli robie jajecznice to tylko tak. Pozdrawiam
z Kalifornii, Florian. BTW Jestem ciekawy jezeli ktos zrobil tym
sposobem czy mu smakowalo?

.................................fk

1. Data: 2001-10-25 06:43:58

Temat: Re: Jajecznica na wodzie.
Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

piszesz o jajecznicy jako jajka wymieszane czy masz na mysli jajko sadzone
tzn. bialko rozlane a zoltko jak cala zolta kulka? - PS. ja smazylem
jajecznice na dobrej patelni teflonowej zupelnie bez tluszczu

1. Data: 2001-10-25 06:55:44

Od: Tomek &quot;Leopard&quot; W. <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

f...@w...net (Florian) napisał / wrote:

> Kiedys zastanawialem sie co sie stanie gdy zamiast tluszczu na patelni,
> jajka rozbije na wrzaca wode.

To po prostu wersja dla cierpiących na przeróżne schorzenia i zmuszonych
do diety beztłuszczowej. Życzę Ci, żebys nigdy nie MUSIAŁ jeść takiej jajecznicy.

> Poza tym jest duzo zdrowsza bo nie uzywamy tlustego oleju do
> smarzenia.

A któż to używa do jajecznicy OLEJU, na miły bóg !
Poza tym jajecznica ma być smaczna, a nie zdrowa.
Ja też jadłem i specjalnie się taką odmianą nie zachwycam.
Preferuję na masełku, albo - "po chłopsku" z cebulką zeszkloną na
domowym smalcu ze skwarkami.

> Juz od roku jezeli robie jajecznice to tylko tak.

Ech, Wy w tej Ameryce jesteście bardzo dziwni...

Pozdrawiam i zachęcam do jedzenia niezdrowego, ale za to smakowitego.
Leopard

(ps. Jak już muszisz, to zrób sobie jajecznicę na parze. Nie jest taka
wodnisto - nijaka)

1. Data: 2001-10-25 07:13:03

Od: <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Leopard
>
> (ps. Jak już muszisz, to zrób sobie jajecznicę na parze. Nie jest taka

Popieram. Jeżeli waga i cholesterol w normie to nie warto się katować. A i
wtedy ja wolałabym jajko "na miekko" - też bez tłuszczu. W Ameryce lubią
przeginać ( podwójny cheesburger z frytkami i dietetyczną colę poproszę....)

1. Data: 2001-10-25 08:43:25

Od: "Anna Alewska" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Florian" <f...@w...net> wrote in message

> Kiedys zastanawialem sie co sie stanie gdy zamiast tluszczu na patelni,
> jajka rozbije na wrzaca wode.

Jajko scinane we wrzatku jadlam tylko raz, byla to wariacja na
temat jajka sadzonego, a poczestowala mnie nim rodowita
Kalifonijka, kladac takie wlasnie jajka na pancakes (male
nalesnikopodobne placuszki zawierajace starte na mus jablko).
Byl to pozywny wstep do uczty pancake'owej wlasciwej, czyli
z syropem klonowym :-)

Ania

1. Data: 2001-10-25 10:15:43

Od: "Krzysztof" <u...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedys zastanawialem sie co sie stanie gdy zamiast tluszczu na patelni,
> jajka rozbije na wrzaca wode.

uhaha :-)

>Pewnego poranka przystapilem do tego
> powaznego eksperymentu. Rozbilem 5 jajek ( ale aby bylo mniej
> cholesterolu wyrzucilem 3 zoltka)

wy tam w stanach macie jobla na punkcie cholesterolu i kalorii :-)
a i tak same grubasy :-)

> [...]
> jajecznica byla gotowa, wtedy nalezy ja odcedzic od wody ale tylko przez
> sito (bo inaczej wleci razem z goraca woda do zlewu, tak mi sie tez

a fuj!!!!!!1

>Smak jajecznicy jest o wiele delikatniejszy, a
> bialko bielsze.

a jakie ma byc jak na 5 jaj jest 5 bialek i 2 zoltka?

>Posypuje ja z reguly czyms zielonym jak koperkiem albo
> pietruszka.

zolty ser nie wchodzi w gre?
ahhh zapomnialem, kalorie i cholesterol :-)))))))

>Poza tym jest duzo zdrowsza bo nie uzywamy tlustego oleju do
> smarzenia.

jajecznica na oleju!!!!!!!!
nie grzesz czlowieku!!!!!!!!1

a maselko w USA w sklepie jest?

1. Data: 2001-10-25 10:22:48

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Kiedys zastanawialem sie co sie stanie gdy zamiast tluszczu na patelni,
>jajka rozbije na wrzaca wode.
ja w szpitalu tu jadlam jajecznice robiona na aprze, w naczyniu
kedwo pomazanym jakims maslem czy czyms. dziwne ale bardzo
delikatne. no i zeby nie ten fason...pani odkrawala mi kostke
jajecznicy...z zamknietymi oczami naprawde niezle smakowala
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-25 10:24:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Jajko scinane we wrzatku jadlam tylko raz, byla to wariacja na
>temat jajka sadzonego,

a to nie bylo jajko w koszulce aby?
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-25 10:31:14

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
w wiadomości do grup dyskusyjnych napisała:

> a to nie bylo jajko w koszulce aby?

Dokladnie, to sa od dawna znane jajka w koszulkach, wiec Florian
wcale nie odkryl Ameryki ;-)
Dokladny przepis na takie jajka mozna znalezc tu:
http://www.restaurants.pl/przepisy/jajko-koszu.htm

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-10-25 10:45:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>uhaha :-)

znaczy jajka w koszulce nigdy na oczy nie widziales...

>wy tam w stanach macie jobla na punkcie cholesterolu i kalorii :-)
>a i tak same grubasy :-)

same????? no czyyyyy jjjaaaaa wieeeemmm

Krysia

K.T. - starannie opakowana