Re: Jak by tu zaczac ?

1. Data: 2002-05-08 09:48:15

Temat: Re: Jak by tu zaczac ?
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zanim zaczniesz w szaleństwie sadzić winorośla, pomyśl co chcesz mieć na tej
działce. Napisz, a pomyślimy jak to zorganizować. Czy to ma być działka
rekreacyjna z roślinami ozdobnymi czy produktywna z warzywami i innymi
takimi...?

Ze sprzętu na pewno będzie potrzebna łopata, wiadro, przyda się taczka,
konewka lub wąż do podlewania, rękawica ogrodowe, grabki, mała łopatka do
sadzenia.

Edyta

Użytkownik "Pawel Czajka" <p...@s...czajka.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich grupowiczow
>
> od czwartku zostane wlascicielem dzialeczki 415 m2 :)))
> Chcialbym sie dowiedziec czy istnieje moze jakas strona dla
"poczatkujacych"
> dzialkowcow.
> Najbardziej interesuja mnie terminy co gdzie i kiedy mozna sadzic.
> Stan w jakim zastaje dzialke jest IMHO calkiem niezly dla "rozwoju".
Ziemia