Re: Jak byc bardziej atrakcyjnym facetem

Data: 2008-07-09 10:48:41
Temat: Re: Jak byc bardziej atrakcyjnym facetem
Od: "Nixe" <n...@f...peel>

"Seba_Fan" <S...@p...onet.Skasuj-to.pl> napisał w wiadomości

> pozatym niektorzy lubia nosic skarpetki i im jest wygodni

A innym jest wygodnie w grubych gaciach odznaczających się pod obcisłymi
spodniami, bluzkach z dekoltem, z którego wylewają się obfite piersi czy
rozciapcianych adidasach do garnituru. Jasne, że jest to jakiś argument, ale
pytanie padło, jak być bardziej atrakcyjnym mężczyzną, a nie jak się
wygodnie ubierać. I ktoś trafnie zauważył, że skarpetki do sandałów nie są
tym, co czyni faceta bardziej atrakcyjnym, a wręcz przeciwnie. I ja się z
tym zgadzam :)

> ja nie wiem czy to az daki obciach

Dla mnie to po prostu zajeżdża wiochą i tyle.

> drobne kamyczki przeszkadzaja gdy jestes na takim placu zabaw

Weź nie mów, że skarpetki chronią Cię przed wpadaniem kamyczków do buta ;-)

Pozdrawiam
Nixe