Jak być bardziej atrakcyjnym facetem

91. Data: 2008-06-23 12:02:59

Temat: Re: Jak być bardziej atrakcyjnym facetem
Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message
news:g3o25c$gc9$4@atlantis.news.neostrada.pl...

> A co Twoim zdaniem taki facet ma robić? Golić całe ciało? To musiałby być
> dopiero zboczeniec! ;-)
>
> Ewa

He...he, tylko głupiec pozbywałby się wabika. Nawet takie XL reagują
intensywnie...

92. Data: 2008-06-23 12:04:19

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message

> Twój dowcip sięgnął... nabiału.

Jądra problemu...

93. Data: 2008-06-23 12:10:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Nie pomoże - kobiety szybciej się starzeją, nawet te, które się "trzymają" -
> często załamanie urody jest błyskawiczne, z dnia na dzień... I nie potrzeba
> wcale wstrząsu...

Beznadziejne rzeczy opowiadasz, Slavi. Mniejsza jednak o to.
Zauważyłam natomiast, że są kobiety, które mimo młodego wieku wyglądają
jak stare baby. I to wcale nie przez zmarszczki, otyłość, czy coś w tym
stylu. Jest taki typ kobiet po prostu, nawet nie wiem, jak to określić -
może to brak seksapilu po prostu? Miałam taką koleżankę, kiedy byłam w
podstawówce. Była mniej więcej w moim wieku, a wyglądała jak ruska
matrioszka. Ostatnio też poznałam jedną kobitkę, której dawałam
przynajmniej z 45, a okazało się, że jest o pięć lat młodsza ode mnie!
Zresztą wiek takich kobiet trudno określić, od momentu osiągnięcia
dojrzałości wyglądają na baby bez względu na wiek metrykalny.

Ewa

94. Data: 2008-06-23 12:29:42

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 22:35, tren R <t...@p...pl> wrote:

> buraki. chrzań buraki.

Właśnie, chrzań buraki, kiszona kapusta rulez

95. Data: 2008-06-23 12:30:23

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 22:37, "i...@g...pl" <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> superman, w dodatku spod brzegu podkoszulka na styku szyi i ramion (z
> tyłuuu!!!!) wystawały mu gęste włosy, bleeee... Nie mogłam się skupić za

W życiu bym do kościoła nie poszedł

96. Data: 2008-06-23 13:07:48

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jun 2008 14:01:06 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
> często załamanie urody jest błyskawiczne, z dnia na dzień... I nie potrzeba

Nie ćwiczę urody (nie muszę: po prostu jest), lecz ciało. W życiu nie bylam
w takiej formie - a kiedy przyjdzie czas, sama o tym zdecyduję, czy jestem
stara: starość przyjmuje się z godnością, a nie ze sflaczałą psychiką.

97. Data: 2008-06-23 13:08:15

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jun 2008 14:02:59 +0200, Panslavista napisał(a):

> "medea" <e...@p...fm> wrote in message

> He...he, tylko głupiec pozbywałby się wabika. Nawet takie XL reagują
> intensywnie...

...rzygając.

98. Data: 2008-06-23 13:09:16

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jun 2008 14:04:19 +0200, Panslavista napisał(a):

> <i...@g...pl> wrote in message

> Jądra problemu...

Nabiału.
Nabial nie jest dla mnie źrdłem ŻADNYCH problemów :-)

99. Data: 2008-06-23 13:11:20

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jun 2008 14:10:43 +0200, medea napisał(a):

> [...]
> Zresztą wiek takich kobiet trudno określić, od momentu osiągnięcia
> dojrzałości wyglądają na baby bez względu na wiek metrykalny.

Już Cię lubię :-)

A on ma same złe doświadczenia, to i gada :-)

100. Data: 2008-06-23 13:11:57

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jun 2008 05:30:23 -0700 (PDT), b...@p...onet.pl
napisał(a):