Jak daleko siega...-prosba o namiary

1. Data: 2002-04-25 12:53:59

Temat: Jak daleko siega...-prosba o namiary
Od: "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moglby mi ktos podac namiary w sieci na ten artykul?
Niezorientowanym wyjasniam,ze mieszkam w NL i dostep
do prasy mam z kilkutygodniowym opoznieniem (takiej pra-
sy,co ja dzieci lubia drzec na kawalki,bo w internecie to sta-
ram sie byc na biezaco).
Serdecznie pozdrawiam-Luiza.

2. Data: 2002-04-25 14:24:51

Temat: Re: Jak daleko siega...-prosba o namiary
Od: "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

"Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> schreef in bericht

> [...]
> do prasy mam z kilkutygodniowym opoznieniem (takiej pra-
> sy,co ja dzieci lubia drzec na kawalki,bo w internecie to sta-

Namiary juz dotarly na priva,Zunka jeszcze raz dzieki !!!
Pozdrawiam-Luiza.

"Na szlaku"
Jeszcze na temat swiadomego wyboru gluchoty u dziecka
Pedofilia w Stanach
dziwna propozycja....?
Kliknij dla dziecka