Re: Jak długo kiełkuje trawa?

Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Jak długo kiełkuje trawa?
<mjao4c$vsc$1@node1.news.atman.pl> <mjaqtm$b01$1@news.vectranet.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<mjcbq3$pkr$1@news.vectranet.pl>
<5559cf33$0$2203$65785112@news.neostrada.pl>
<mjcmev$sn2$1@news.vectranet.pl>
<5559f7b4$0$8385$65785112@news.neostrada.pl>
<mjcv9h$v74$1@news.vectranet.pl>
<555a1b2d$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<555ad4d3$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<mjhel8$arc$1@news.vectranet.pl>
Date: Wed, 20 May 2015 21:16:54 +0200

Pan Dirko napisał:

> Hejka. Wiedza wiedzą ale jednak weselej jest metodą Forresta Gumpa.
> Pozdrawiam fartownie Ja...cki

E, to jednak nie dla mnie. Ja znany smutas jestem. Ale taki na przykład
Majewski -- ten jak coś powie, to boki zrywać.

> PS I z kogo się śmiejecie? Z samych siebie się śmiejecie! - Nikołaj
> Wasiljewicz Gogol

Zawsze uważałem, że tak jest najbezpieczniej.

Jarek

--
W mordę go, w mordę starego durnia! Ej ty, tłusta gębo! Smarka, szmatę,
przyjął za ważną figurę! Pędzi sobie teraz, sypie trójką koni, dzwoneczki