Jak dobierać / jeść witaminy

1. Data: 2004-07-16 14:35:27

Temat: Jak dobierać / jeść witaminy
Od: "Tomek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
wiem, że najlepiej przyswajać witaminy naturalne.
Ale czasem trzeba dołożyć trochę "syntetycznych".
Czy ktoś wie, i albo pokaże gdzie znajdę info albo trochę mi opowie na ten
temat ?
Słyszałem, że niektóre przed jedzeniem, niektóre w trakcie, a niektóre po.
Niektórych nie należy łączyć z innymi.
Ma ktoś tą wiedzę i może się podzielić ???
Tomek

2. Data: 2004-07-17 19:49:04

Temat: Re: Jak dobierać / jeść witaminy
Od: grabarz666 <grabarz666@_CUT_bodybuilding.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek napisał:

> [...]
> Niektórych nie należy łączyć z innymi.
> Ma ktoś tą wiedzę i może się podzielić ???

Przedewszystkim witaminy przyjmujemy z pozywienie. NIektore sa
rozpuszczlane w tluszczach i te spozywamy z ich mala iloscia w celu
lepsze wykorzystania przez organizm. niektore zas rozpuszczalne w wodzie
wiedz popijamy je woda jezeli twoja dieta jest kompletna to nie musisz
spozywac dodatkowo witamin. jezeli natromias twoj orgaznizm ma wieksze
zapotrzebowanie np. sporty itp. to mozesz przyjmowac zestawy witamin
i/lub mineralow np. centum.

Pozdr.

3. Data: 2004-07-17 20:19:55

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Niektórych nie należy łączyć z innymi.
> Ma ktoś tą wiedzę i może się podzielić ???

http://www.sciagawa.pl/a/509.html

Iwona

Moja wlasna dieta! - co poprawic?!
Anoreksja.