Jak działa 1/2 wsadu (zmywarka Bosh)

1. Data: 2007-04-10 08:20:55

Temat: Jak działa 1/2 wsadu (zmywarka Bosh)
Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak działa funkcja 1/2 wsadu w zmywarce do naczyń? Czy tylko skraca czas
mycia czy np. działa tylko dolny spryskiwacz?

G.

2. Data: 2007-04-10 13:45:10

Temat: Re: Jak działa 1/2 wsadu (zmywarka Bosh)
Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

geyb napisał(a):
> Jak działa funkcja 1/2 wsadu w zmywarce do naczyń? Czy tylko skraca czas
> mycia czy np. działa tylko dolny spryskiwacz?
>
> G.
Z instrukcji AEG:
Funkcja 1/2 wsadu umożliwia zmywanie naczyń oszczędzając jednocześnie
czas, wodę i energię, przy załadunku górnego lub dolnego kosza
Bosh pewnie podobnie.
agg

3. Data: 2007-04-10 15:33:48

Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Funkcja 1/2 wsadu umożliwia zmywanie naczyń oszczędzając jednocześnie
> czas, wodę i energię, przy załadunku górnego lub dolnego kosza

tzn. mogę wybrać czy będzie zmywać w górnym albo dolnym koszu ?

Piotrek

4. Data: 2007-04-10 18:11:57

Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie ja tego nie rozumiem - przecież włączenie tej funkcji polega
tylko na wciśnięciu guzika "1/2", więc nadal nie wiem, czy psika tylko
jedna tryskawka, czy po prostu w cyklu mycia jest mniej wody, a całość
trwa krócej (że niby jak jest mniej naczyń to szybciej się umyją).
Cholea, trzeba będzie wsadzić do środka kamerę dla nurków :)

g.

5. Data: 2007-04-11 06:23:03

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

geyb <g...@g...pl> napisał(a):

> Jak działa funkcja 1/2 wsadu w zmywarce do naczyń?
Ta funkcja, to pic na wodę. Nie ma żadnej oszczędności, a wręcz przeciwnie,
w niektórych zmywarkach gdzie jedno ramię odłączane jest t.zw. aktuatorem
(siłowniczkiem) może dojść do trwałego uszkodzenia elektroniki.
To tak jakbym dla zaoszczędzenia na butach skakał na jednej nodze :)
Proponuję nigdy nie włączać tej funkcji - nic nie tracimy, a zyskujemy na
jakości mycia.

6. Data: 2007-04-11 06:51:49

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

geyb <g...@g...pl> wrote in news:evgju2$95b$2@inews.gazeta.pl:

> No właśnie ja tego nie rozumiem - przecież włączenie tej funkcji polega
> tylko na wciśnięciu guzika "1/2", więc nadal nie wiem, czy psika tylko
> jedna tryskawka, czy po prostu w cyklu mycia jest mniej wody, a całość

W mojej kupionej w lutym dziala to tak, ze w opcji 1/2 myty jest tylko
gorny kosz.

e-Shrek

7. Data: 2007-04-11 07:09:43

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek napisał(a):

> tzn. mogę wybrać czy będzie zmywać w górnym albo dolnym koszu ?
Te modele z górnej półki same wiedzą :-)
agg

8. Data: 2007-04-11 07:11:13

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

geyb napisał(a):
> No właśnie ja tego nie rozumiem - przecież włączenie tej funkcji polega
> tylko na wciśnięciu guzika "1/2", więc nadal nie wiem, czy psika tylko
> jedna tryskawka,
"załadunek górnego lub dolnego kosza" - wnioskuję, że psika tylko jedna
tryskawka; albo górna albo dolna :-)
agg

9. Data: 2007-04-11 19:04:27

Od: Artur Lipowski <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer wrote:
> Ta funkcja, to pic na wodę. Nie ma żadnej oszczędności, a wręcz przeciwnie,

Pozwalam sobie nie zgodzić się z prześpiścą.
Owszem, zysku specjalnego nie ma (zaledwie kilkanaście procent) jeżeli chodzi o
pobór prądu i wody, ale jednak jakiś jest. Jeżeli więc ktoś przewiduje, że ta
funkcja mu się przyda (np. mało domowników lub brak sztućców/zastawy "na
zmianę") to polecam (pod warunkiem, że nie jesteśmy naciągani i musimy dopłacić
za taką opcję np. 500,- zł).

Używam tę funkcję (nie za często) od 5 lat z okładem i żadnych zgubnych efektów
dla zmywarki (Bosh) nie widzę.
Co więcej chętnie bym się dowiedział jaki jest związek pomiędzy użyciem tzw.
siłowniczka, a potencjalnym uszkodzeniem elktroniki - pytam jak najbardziej
poważnie.

Artur Lipowski

10. Data: 2007-04-12 06:25:22

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Lipowski <L...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
tzw.
> siłowniczka, a potencjalnym uszkodzeniem elktroniki - pytam jak
Ja już miałem 4 moduły (każdy po 600,-) popalone tak, że nie dało się ich
naprawić. NIE WŁĄCZAJ FUNKCJI 1/2 W TEJ ZMYWARCE!!!
Poczytaj wątek na Elektrodzie. To że moduł dało się uratować, to fuks
niesamowity.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=517
295&highlight=si%
B3owniczek&sid=08ffaca51ce426b4f6c4b293173cf432

rolety okienne
meble kuchenne - z jakiego materialu
Kupno domu na wsi komplikacje prawne.
Lustro do łazienki, wymiary niestandardowe - jakie parametry?
Ławka ogrodowa