Jak gotują niewidomi?

1. Data: 2004-05-08 09:59:43

Temat: Jak gotują niewidomi?
Od: "poiu" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może topic obcesowy, ale nurtuje mnie to pytanie po przeczytaniu rzepychanki
Władysława z innymi.
poiu

1. Data: 2004-05-08 11:29:57

Temat: Re: Jak gotują niewidomi?
Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

> Może topic obcesowy, ale nurtuje mnie to pytanie po przeczytaniu
rzepychanki
> Władysława z innymi.
> poiu

Identycznie jak widzący, tylko że może trochę wolniej. Ale wszystko zależy
od talentu i wprawy. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania zapraszam na prv.

1. Data: 2004-05-08 11:40:06

Od: "poiu" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Zarczuk" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> Identycznie jak widzący, tylko że może trochę wolniej. Ale wszystko zależy
> od talentu i wprawy. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania zapraszam na prv.
Na prv nie chcę, bo pytanie zadane publicznie wymaga publicznej odpowiedzi.
A jak pokonać wszelkie sprawy związane z wyglądem, konsystencją,
temperaturami, wszystkim co wymaga oceny wzrokowej?
poiu

1. Data: 2004-05-08 11:46:02

Od: "Nixe" <n...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

poiu pisze:

> Na prv nie chcę, bo pytanie zadane publicznie wymaga publicznej
> odpowiedzi.

?? Skąd Ci to przyszło do głowy?
Weź pod uwagę fakt, że ktoś może nie mieć ochoty pisać publicznie o swoich
prywatnych sprawach.

--
PozdrawiaM

1. Data: 2004-05-08 11:46:25

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

In news:c7igvo$ebf$1@atlantis.news.tpi.pl, poiu wrote:
> A jak pokonać wszelkie sprawy związane z wyglądem,
> konsystencją, temperaturami, wszystkim co wymaga oceny wzrokowej?

Konsystencję i temperaturę oceniasz wzrokowo? Jeszcze konsystencję na
upartego można, ale powiedz mi, jak wygląda 180 stopni C...

Hania

1. Data: 2004-05-08 11:49:55

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "poiu" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Na prv nie chcę, bo pytanie zadane publicznie wymaga publicznej
odpowiedzi.

Trolle lepiej karmić w zaciszu, pod przykryciem, podsuwać miskę kijem i
szybo uciekać, bo nie dosć, że są agresywne, to cuchną.

Publicznie trolle pokazuje się w cyrku, za opłatą.

Margola

1. Data: 2004-05-08 11:57:12

Od: "poiu" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" <h...@n...com> napisał w wiadomości
news:c7ih82> Konsystencję i temperaturę oceniasz wzrokowo? Jeszcze
konsystencję na
> upartego można, ale powiedz mi, jak wygląda 180 stopni C...
Widziałas kiedyś termometr?
poiu

1. Data: 2004-05-08 11:59:03

Od: "poiu" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@i...peel> napisał w wiadomości

> ?? Skąd Ci to przyszło do głowy?
> Weź pod uwagę fakt, że ktoś może nie mieć ochoty pisać publicznie o swoich
> prywatnych sprawach.
Czasy kiedy niepełnosprawnośc była tabu minęły. To, że ktoś jest
niepełnosprawny nie jest jego prywatną sprawą, ale sprawą społeczną. Czy
niewidomi mają sie wstydzić tego, że gotują?
poiu

1. Data: 2004-05-08 12:01:07

Od: "poiu" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> napisał w
wiadomości news:c7ihm3

> Trolle lepiej karmić w zaciszu, pod przykryciem, podsuwać miskę kijem i
> szybo uciekać, bo nie dosć, że są agresywne, to cuchną.
>
> Publicznie trolle pokazuje się w cyrku, za opłatą.
Sama jesteś trollem.
-
Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> napisał w
wiadomości news:c7i372

1. Data: 2004-05-08 12:09:02

Od: "Nixe" <n...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

poiu pisze:

> To, że ktoś jest niepełnosprawny nie jest jego prywatną sprawą, ale sprawą
społeczną.

Taaa ...

> Czy niewidomi mają sie wstydzić tego, że gotują?

Czy nie możesz zrozumieć, że ktoś NIE MA OCHOTY pisać o tym publicznie i
wcale nie musi to być związane ze wstydem? Zresztą jaką różnicę dla Ciebie
stanowi otrzymanie odpowiedzi na priva, a nie na grupę? Wszak chcesz się
tylko dowiedzieć pewnych rzeczy, bo tematu do dyskusji tu jakoś nie widzę.

--
PozdrawiaM

nowe przepisy
Podyskutujmy o przyprawach do kurczaka pieczonego
zupa z sselera
zupa z porów
polewka "soplica"