Jak już prać ludziom mózgi

91. Data: 2017-09-27 01:07:22

Temat: Re: Jak już prać ludziom mózgi
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
> [...]
otowi-walczyc-za-swoj-kraj-niemcy-najmniej-gdzie-sa-
polacy-zobacz-mape-i-wez-udzial-w-naszej-ankiecie-so
nda/

> jesli nic nie wystarczy, to co za sens o sprawie mowic i to rozawaz?

A co - czekać biernie aż ktoś sobie Polskę weźmie i witać wroga kwiatami
jak ongiś Czesi Hitlera???

> poza tym wspominalem ci juz, ze mam prawo myslec zyczeniowo:)
> taka karma, jakby to Jakub Krzewicki ujal:)

To prawo Cię nie tłumaczy, bo nie stajesz się dobrym przykładem dla
przyszłych pokoleń.

Polak.

--
XL

92. Data: 2017-09-27 01:09:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

otowi-walczyc-za-swoj-kraj-niemcy-najmniej-gdzie-sa-
polacy-zobacz-mape-i-wez-udzial-w-naszej-ankiecie-so
nda/

nierzy-gotowych-do-mobilizacji-armia-blokuje-wykup-z
iemi-przez-rosjan

> Tomasz, to raczej synonim niewiary. ja te mam.
> nie wiem tylko, czy zbiore sie na odwage,
> i, co wazniejsze, ochote.

> przeciez to wiadomo. mozna powiedziec: normalka.

> mowia, ze diabel tkwi w szcegolach. ja mysle, ze w ludziach.

Popatrz na Niemców - ludzi. Oni nawet nie protestują, kiedy im Merkel życie
rozwala...

--
XL

93. Data: 2017-09-29 23:45:54

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 września 2017 01:08:01 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
nda/

> A co - czekać biernie aż ktoś sobie Polskę weźmie i witać wroga kwiatami

nie. moze lepiej mury wybudowac;)

> To prawo Cię nie tłumaczy, bo nie stajesz się dobrym przykładem dla
> przyszłych pokoleń.

co takiego:)? ja mam prawo tak myslec, i jest to prawom uprAwnione:)
oczywiscie, ty tez, jak i przyszle pokolenia, tez maja prawo
tak myslec osobniczo. jesli sa osobniczo uprawnione:)
jednak wszyscy razem zawsze macie takie prawo.

jacek

94. Data: 2017-10-02 10:07:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> tak myslec osobniczo. jesli sa osobniczo uprawnione:)
> jednak wszyscy razem zawsze macie takie prawo.

Oczywiście, Jacku, bo jest Wolność, także wolność myśli. Jeśli jednak myśl
wolna jest myślą czysto życzeniową, to Wolność długo nie potrwa.

--
XL

95. Data: 2017-10-17 19:05:01

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 2 października 2017 10:07:44 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> >

> Oczywiście, Jacku, bo jest Wolność, także wolność myśli. Jeśli jednak myśl
> wolna jest myślą czysto życzeniową, to Wolność długo nie potrwa.

oczywiscie ikselkus nie zauwazylas, ze bylo modlitwa o pokoj na granicach.
nawet ania przyslala sms-a, ze was (ich) jakies nieczyste sily atakuja.
dobrze, ze byla. to tylko swiadectwo dzialania Duch Swietego.
ale po ki h... byla, skoro to i tak jest zawarowane, poki jestem.
chcecie cos spieprzyc, to spieprzycie. nie, zebym jakies fochy czy pretensje.
to tylko wasza wspaniala wola, dla ktorej przyklaskuje za cos wiecej.

kocham was,
jacek

96. Data: 2017-10-21 01:47:50

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 października 2017 19:05:02 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> to tylko wasza wspaniala wola, dla ktorej przyklaskuje za cos wiecej.

ojejku, iksekus. chcialem to tylko powiedziec,
ze nie nalezy nadwyrezac za nadto istoty,
ktora nie jest byc moze i zbyt dobra,
ale ktora stara sie jednak ku tej dobroci podazac,
jawna manifestacja nawet i dobrej sprawy,
ale ktora wyglada jakby jej ktos w morde chcial
napluc - a tak ta manifestacja z tamtej strony
wlasnie wygladala.
dlatego tez pozostawcie moze mi odrobine tej mysli zyczeniowej,
ktora naprawde moze zdzialac o wiele wiecej, niz wszystkie
wasze czyny w imie spraw dobrych podejmowane,
jednakze obejmujace tylko jeden punkt widzenia.

pozdrawiam najserdeczniej,
jacek

"Rzepa" zmienia front, a może ubyło czytelników?
Integracja po niem... arabsku.
Islandzki holokaust downów
Niemcy.
Infantylizacja społeczeństw drogą do władzy.