Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.

21. Data: 2013-05-14 09:30:20

Temat: Re: Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Innocencehttp://www.youtube.com/watch?v=aMkYzMPTKa8

2005http://www.youtube.com/watch?v=vqEDXbdh-T0

Bachmannhttp://www.youtube.com/watch?v=2P9j_Fk9Y6I

=youtube_gdata_player

=youtube_gdata_player

> Tak bo do roku 1991 nigdy perskusja tak nie grała, a następnie
>
> Depesze, Durany i inne niby awangardowe szamkinsy papkinsy zaczeły
>
> zżynać. To też niezłe
>

> http://www.youtube.com/watch?v=-VIqA3i2zQw&feature=y
outube_gdata_player

nie trawie takich klimacikow! do tego sztuczne zabiegi na wokalizie

22. Data: 2013-05-14 10:37:36

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-14 07:26, LaL pisze:

> [...]
> Muzyka elektroniczna, jak Kraftwerk, czy Tangerine Dreams-tylko że to
> jest znane, a mnie chodzi o wielkich mało znanych, Johna Foxx to ktoś

A mnie się przypomniały najlepsze czasy cold wave i new wave :)

23. Data: 2013-05-14 17:46:06

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 09:18, k...@g...pl wrote:

Innocencehttp://www.youtube.com/watch?v=aMkYzMPTKa8

2005http://www.youtube.com/watch?v=vqEDXbdh-T0

Bachmannhttp://www.youtube.com/watch?v=2P9j_Fk9Y6I

=youtube_gdata_player

=youtube_gdata_player

> moze byc! choc jak dla mnie za duzo komp. efekciartwa

W tych czasach nie było kompa muzycznego a tu z Peterem Gabrielem

https://www.youtube.com/watch?v=jw9-RE80EEg&feature=
youtube_gdata_player

24. Data: 2013-05-14 17:51:52

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 09:27, k...@g...pl wrote:

> [...]
youtube_gdata_player

> moze tak jest? ale ja glownie slucha jazzu i uwazam ze perkusja w rocku to kaszka z
mlekiem. chociaz byly kapele gdzie perkusisci dawali czadu, chocby wspomniany King
Crimson, albo Thin Lizzy gdzie perkusja prowadzila linie melodyczna:

> Thin Lizzy-Whiskey in the jarhttp://www.youtube.com/watch?v=TehFZ38kt6o

Chodzi mi o brzmienie metaliczne perkusji, to są osoby które
ekperymenty muzyczne robią i odkrywają nowe dźwięki, a Brian eno to
roxy music , ultravox , u2, fripp, peterg gabriel , laurie andrson ,
bowie, talking heads itd...

25. Data: 2013-05-14 17:55:31

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 10:37, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> A mnie się przypomniały najlepsze czasy cold wave i new wave :)
>
> --
> Nie ma na tym świecie bestii podobnej złej kobiecie, chociaż bowiem
> wśród czworonogów lew jest najsroższy, a wśród wężów drakon najdzikszy,
> to żadnego z nich nie można porównać ze złą kobietą. (Piotr Komes)

Jakoś dużo muzy elektronicznej znikneło obecnie, tak wróciłem w lata
80 i nagle zobaczyłem że całej ciekawie grającej muzy jakoś obecnie
nie ma.

26. Data: 2013-05-14 19:22:53

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 maja 2013 17:46:06 UTC+2 użytkownik LaL napisał:

> W tych czasach nie było kompa muzycznego a tu z Peterem Gabrielem

> https://www.youtube.com/watch?v=jw9-RE80EEg&feature=
youtube_gdata_player

dzieki, ale to nie maja bajka - taka muza. ledwo wytrzymuje do konca utworu.
ja slucham glownie jazzu - w zasadzie wszystko co sie pod ta nazwa kryje, poza jazzem
tradycyjnym. im bardziej odjechany, tym lepiej. czasem slucham powaznej muzy. do
rocka nie siegam juz niemal w ogole.

27. Data: 2013-05-14 19:29:18

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 maja 2013 17:51:52 UTC+2 użytkownik LaL napisał:

> [...]
>
> ekperymenty muzyczne robią i odkrywają nowe dźwięki, a Brian eno to
>
> roxy music , ultravox , u2, fripp, peterg gabriel , laurie andrson ,

rozumiem, ale dla mnie perkusja w rocku zawsze brzmi niemal jednakowo, czyli miarowy
pulsujacy rytm. choc sa wyjatki. np. ZZ TOP maja b.dobrego perkusiste. robi dobra
robote. Charlie Watts ze Stonsow tez moze byc

28. Data: 2013-05-15 04:45:56

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 19:29, k...@g...pl wrote:

> rozumiem, ale dla mnie perkusja w rocku zawsze brzmi niemal jednakowo, czyli
miarowy pulsujacy rytm. choc sa wyjatki. np. ZZ TOP maja b.dobrego perkusiste. robi
dobra robote. Charlie Watts ze Stonsow tez moze byc

No dobrze to może jeszcze trudniej, oprócz najlepszych lat Talking
heads, powstaje z boku płyta która jest unikatem, w PL nie do
zdobycia. Muzyka do przedstawienia awangardowego-baletowego na
Brodweyu. Czyli Dawid Byrne, Brian Eno, Robert Fripp i muzycy Talking
Heads i inni coś zupełnie wyjątkowego....

https://www.youtube.com/watch?v=QeFz1hjrNpM&feature=
youtube_gdata_player

29. Data: 2013-05-15 06:16:30

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wśród czworonogów lew jest najsroższy, a wśród wężów drakon najdzikszy,
> to żadnego z nich nie można porównać ze złą kobietą. (Piotr Komes)

Coś na poprawienie humoru:-D

https://www.youtube.com/watch?v=Itmwf7HQEjI&feature=
youtube_gdata_player

30. Data: 2013-05-15 06:23:11

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 06:16, outside <s...@g...com> wrote:

> Coś na poprawienie humoru:-D
>
> https://www.youtube.com/watch?v=Itmwf7HQEjI&feature=
youtube_gdata_player

No i to oczywiście

https://www.youtube.com/watch?v=bfrP2ugOGvM&feature=
youtube_gdata_player

Wtopy Bronia.
Chiron i jego ojcowie
POmpa.
Re: Ks. Dariusz Oko - Brońmy się przed ideologią gender