Jak lekarz utrudnia życie ON

1. Data: 2004-06-17 18:18:45

Temat: Jak lekarz utrudnia życie ON
Od: "spider" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

przezylem dzisiaj szok. Jestem osoba niepelnosprawna, mam od dziecinstwa
przyznana I grupe inwalidzka na stale z tytulu narzadu ruchu. Mam problem z
poruszaniem sie (wypadek samochodowy) Moja zona ma prawo jazdy i wystapilem
z prosba o przyznanie mi znaczka na auto tzw karta parkingowa, dla osoby
niepelnosprawnej, poniewaz takowy znaczek mi sie jak najbardziej nalezy. I
Jak zwykle sie przekonalem ze w naszym kraju jest wiele debili:)) Przyslali
mi dzisiaj nowe orzeczenie lekarskie ktore wydal jakis dzieciecy pediatra a
moim zdaniem powinin wydac neurolog poniewaz chodzi tu o kregoslup i co do
tego ma pediatra. No i napisal mi pan debil lekarz ze przyznal mi rente na
jeden rok (JUZ NIE NA STALE) i zaden znaczek na auto mi sie nie nalezy. Chce
tylko powiedziec ze jakim prawem lekarz zmienia decyzje lekarska zaocznie,
poniewaz nie dostalem zadnego wezwania na komisje, ZMIENIL DECYZJE (ktora
mialem od lat) NIE WIDZAC PACJENTA. Wystapilem z prosba o znaczek na auto a
spotkaly mnie same problemy. zmienili mi decyzje i przyznali mi na rok. (Co
ma piernik do wiatraka). Moglem nic nie robic to by bylo dobrze:) Uwarzam ze
w naszym kraju nie brakuje idiotow i absurdu.

2. Data: 2004-06-17 20:03:28

Temat: Odp: Jak lekarz utrudnia życie ON
Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Miejski Zespół d/s Orzekania Niepełnosprawności powinien na podstawie
orzeczenia ZUS wypełnic stosowne dokumenty i z odpowiednia adnotacją
przesłac je do PCPR i tam powinno otrzymać się legitymacje rencisty i kartę
parkingową (za odp.opłatą).Tak jest praktykowane przynajmniej w małopolsce.
http://www.niepelnosprawni.info/labeo/app/cms/x/3549
Juz od dłuzszego czasu, mozna mieć przyznane dwie rózne gr.inwalidzkie.
Jedna jest przyznawana przez ZUS, ze świadczeniem rentowym,zaś przyznana
może być inna grupa bez świadczenia rentowego przez Miejski Zespół d/s
Orzekania Niepełnosprawności, bowiem może być wyzsza ona od grupy przyznanej
przez ZUS i ktorą to, mozna legitymowac się w ZPCHR,by pracodawca mogł sobie
odliczyć ulgi jemu przysługujące i utrzymac odpowiedni wskaznik zatrudnienia
ON...
Ale dlaczego zaocznie zmieniono grupę i to w dodatku na niekorzyść i bez
wiedzy osoby zainteresowanej trudno powiedzieć i uważam ,iz należy sobie tę
sprawe wyjaśnić,byc może w innych wojewodztwach sa inne praktyki stosowane,a
może pomylono osoby,bo i tak sie zdarza :(.

Bogusława.

3. Data: 2004-06-17 20:44:44

Temat: Re: Jak lekarz utrudnia życie ON
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

spider napisał:

> przezylem dzisiaj szok. Jestem osoba niepelnosprawna, mam od dziecinstwa
> przyznana I grupe inwalidzka na stale z tytulu narzadu ruchu. Mam problem z
(...)

Właśnie, o zgrozo, doszedłem do wniosku, że mnie już chyba nic nie jest
w stanie zdziwić...

Z poważaniem
PWZ

--
O tempora, o mores!

4. Data: 2004-06-18 07:55:03

Od: "Jacek Kawecki" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ze
> w naszym kraju nie brakuje idiotow i absurdu.

Witam!
Wydaje się, że nie pozostaje nic innego tylko skierować pozew do Sądu
Ubezpieczeń Społecznych i tą drogą dochodzić swoich praw. Niestety nie
brakuje idiotów i absurdu.

Pozdrawiam
Jacek Kawecki
P.S.
Jeśli możesz to wyślij tą wiadomość na pl.sci.medycyna, ponieważ jest tam
opisanych kilka przypadków "niewłaściwego" zachowania lekarzy, oraz próby
ich usprawiedliwienia przez kolegów po fachu.

Zaproszenie nad Jezioro Białe
Busty European Teens 1644
European SuperBabes 2474
Praca dla informatyka