Jak najlepiej zrzucic 15 kg??

11. Data: 2004-07-14 15:10:08

Temat: Re: Jak najlepiej zrzucic 15 kg??
Od: "Mike" <m...@b...spam.away> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości
news:cd3g4k$l4l$1@mamut1.aster.pl...

> tak?
>
> a ja np czytalem ze najlepsze sa 3 posilki - 2 duze i 1 maly - i ten

Najlepsze do czego?

> maly to naogol sniadanie. i mozna najadac sie na noc.
>
> i co dalej?

A co ma byc?

mk

12. Data: 2004-07-14 15:36:24

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepsze do czego?

napisalbym ze najbardziej "optymalne" gdybym nie mial urazu do tego slowa

> A co ma byc?

dyskusja?

pozd
WiRAHA

13. Data: 2004-07-14 17:07:02

Od: "Mike" <m...@b...spam.away> szukaj wiadomości tego autora

"WiRAHA" <w...@a...net> wrote in message

> napisalbym ze najbardziej "optymalne" gdybym nie mial urazu do tego slowa

> dyskusja?

Trudno chyba dyskutowac na temat tego co sie gdzies podslyszalo? To co ja
napisalem ma jakies logiczne uzasadnienie i brzmi sensownie - a Twoja rada
ma jakies uzasadnienie?

mk

14. Data: 2004-07-14 17:45:13

Od: "Sir Soomislav" <c...@w...wybrzeze.usa> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Jul 2004 22:50:12 +0200, Anjja <a...@o...pl> napisał:

> Jaka jest dobra dieta i sprawdzona by zrzucić 15 kg?
> Za rady bardzo dziękuje:))

1. Co lubisz jesc na codzien?
2. Czy masz problemy ze slodyczami/slodkimi napojami? Jestes od nich
uzalezniona?

--
S. Soomislav [Dziecko Gorszego Boga]
"Jestem tylko myślą ponad podziałami

15. Data: 2004-07-14 22:21:05

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Mike napisał(a):
> [...]

> napisalem ma jakies logiczne uzasadnienie i brzmi sensownie - a Twoja rada

ma. jak najbardziej. nie pisalbym gdyby nie miala

czesc wywiadu z dr Greg'iem Ellisem

MM: Should people eat three meals a day? five?

DE: Well that is micro managing as well, trying to eat six meals a day
is unnecessary. The six-meal concept came from the idea that if you
spread your meals out it will induce a profound thermogenic effect. Of
course this is not true at all. The thermogenic effect from food is
about 10% of your total daily calorie burn. I am not fanatical about
meal frequency and usually have a small breakfast, a good lunch, if I
get hungry around 5-6pm, I will eat some cottage cheese, peanut butter
etc. Then have some meat on a plate for dinner. I think that you can
avoid the negative effect of the one meal a day concept and the drudgery
of preparing six meals a day by eating three meals. Just have one or two
big meals and one small one.

moge nawet przetlumaczyc jesli laska

pozd
WiRAHA

16. Data: 2004-07-19 13:48:10

Od: "p...@c...poczta.onet.pl" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> WiRAHA napisał(a):
> zawsze bawily mnie - szczegolnie w ksiazkach - teksty typu "mozesz jesc
> wszystko co lubisz i chudnac". teoretycznie moze jesc nawet jeszcze
> wiecej niz teraz i chudnac - jest tylko ale - musi to spalic - czyli
> cwiczyc. czy bedzie jej sie chcialo? watpie

Masz calkowicie racje. Zupelnie zapomnialam, ze ja nie-na-wi-dze mlecznej
czekolady, a przeciez sa ludzie, którzy ja uwielbiaja. I jest to tylko jeden z
przykladów. Nie lubie równiez np. bulek, wole czarny gruboziarnisty chleb. Itd,
itp. Radzenie wiec komus, a raczej twierdzenie, ze bedzie mógl nadal jesc, to
co lubi, jest &#8211; delikatnie mówiac &#8211; wzgledne. Najpierw musi sie delikwent

nauczyc jesc zdrowo i przestac lubic niezdrowe produkty. Ze jest to mozliwe,
sama jestem dowodem. Piszac to, co napisalam w poprzednim poscie, wychodzilam
(prawdopodobnie nieslusznie) z zalozenia, ze jezeli ktos chce sobie zmienic
diete, to osiagnal juz ten stopien swiadomosci, na którym zaczyna sie zdrowe
zywienie.
pzd

dodatki o dietach w wyborczej
stewia
Waga lazienkowa
WIERSZYK
DO / ATKINS - czy moge prosic o jakies info?