Jak najszybciej usunąć blizny i przebarwienia po trądziku?

1. Data: 2006-07-23 08:44:15

Temat: Jak najszybciej usunąć blizny i przebarwienia po trądziku?
Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jakiś czas temu zdecydowałem się na serię zabiegów złuszczających kwasem
trójchlorooctowym (TCA) w celu usunięcia przebarwień i blizn
potrądzikowych. W sieci znalazłem sporo pozytywnych opinii na temat
peelingów kwasem trójcholorooctowym. Podobno 4 - 5 zabiegów wystarcza aby
przynieść pozytywne i spektakularne efekty. Aktualnie jestem po 5 zabiegu
i z żalem muszę stwierdzić, że nie widzę jakiejś znaczącej poprawy.
Przebarwienia jak były tak są w dalszym ciągu, a dołeczki (blizenki) jeśli
uległy jakiemuś spłyceniu, to naprawdę jest to bardzo niewielka poprawa.

Mam w związku z powyższym pytanie do osób, które próbowały bądź którym
udało się pozbyć przebarwień i blizn potrądzikowych. Co Waszym zdaniem
daje najlepsze efekty i czy w ogóle usunięcie tych pozostałości jest w
ogóle możliwe?

Zastanawiam się czy dalej kontynuować kurację złuszczającą kwasem TCA czy
może lepiej poczekać do jesieni i zdecydować się na jakieś bardziej
radykalne rozwiązanie - dermabrazja?

Sam nie wiem, bo wydałem już trochę kasy, a efektu takiego jakiego się
spodziewałem nie ma. Może po prostu lepiej zdecydować się na droższy, ale
konkretniejszy zabieg niż wydawać mniejszą kasę (ale jednak stopniowo) na
coś co może okazać się zupełnie nieskuteczne.

Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, bo już naprawdę nie wiem co zrobić i
czy w ogóle cokolwiek da się z takimi śladami zrobić.

chairon

2. Data: 2006-07-23 09:11:05

Od: "aandzik1" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że właśnie dermabrazja będzie odpowiednia.... Sama czekam na jesień.
Zasugerowałam mojej dermatolog ten zabieg i ona potwierdziła, że to dobre
rozwiązanie. Zastanawiam się tylko ile takie coś kosztuje. Moje
przebarwienia są na plecach. Derm. powiedziała że adresy poda mi jak już
zbliży się jesień i czas do zabiegu o koszt nietety nie pytałam. Jakby ktoś
wiedział ile mniej więcej może to kosztować to prosiłabym o pomoc.

3. Data: 2006-07-23 11:28:54

Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

aandzik1 napisał(a):

> Myślę, że właśnie dermabrazja będzie odpowiednia.... Sama czekam na
> jesień.

Jeśli chodzi o peelingi medyczne, to właśnie znajdywałem bardzo pozytywne
opinie na ten temat, ale z autopsji mogę stwierdzić, że są (przynajmniej w
moim przypadku) mało skuteczne. Dermabrazji trochę się obawiam, bo z tego
co zdążyłem się dowiedzieć, to jest to zabieg dosyć inwazyjny, wykonywany
w znieczuleniu ogólnym, co już daje sporo do myślenia. Gojenie podobno
trwa do 2 tygodni, na twarz nałożony jest jakiś specjalny opatrunek, a z
twarzy przez pierwsze dni sączy się jakiś surowiczy płyn. Oczywiście dwa
tygodnie na L4 pewnie trzeba być, co brzmi mało zachęcająco. Dodatkowym
minusem jest fakt, że podobno po takim zabiegu skóra na twarzy jest
nienaturalnie zaróżowiona przez okres kilku miesięcy.

Wydaje mi się, że pewnie będę się musiał właśnie na to zdecydować, bo na
peelingach się zawiodłem, ale perspektywa chodzenia z czerwoną twarzą
przez pół roku albo coś koło tego trochę mnie przeraża. Co do cen, to
chyba zależy od gabinetu oraz od obszaru, który będzie poddany zabiegowi.
Z doświadczenia po peelingach wiem, że ceny w gabinetach znajdujących się
nawet blisko siebie mogą różnić się nawet o 100%. O dermabrazji możesz
przeczytać tutaj http://www.chir-plast.com.pl/dermabrazja.php

chairon

Kremy odżywcze do twarzy, a zmarszki
No7 Boots mikrodermebrazja- pytanie