Jak nie wychować córki na dziwkę

161. Data: 2008-11-24 19:26:35

Temat: Re: Jak nie wychować córki na dziwkę
Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1xpwqf0pktg07.dlg@habeck.pl...

> "Co mówią statystyki?
>
> Na sto małżeństw tylko 43 ogląda nago swego partnera.

A to to już dziwne jest. IMO. Znaczy ja rozumiem, że taki seks to można z
zamkniętymi oczami i obrzydzeniem, ale po co? ;-)

Agnieszka

162. Data: 2008-11-24 19:31:02

Temat: Re: Jak nie wychować córki na dziwk
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto"

> Daj spokój. Ja się dowiedziałem, że chorobliwie wstydzę się nagości, bo
> nie
> ganiam nago przed dzieciakami. I że uważam nagość za chorobę. Aha... i że
> chodzenie nago po domu przy dzieciakach to norma jest.

Jeszcze nie doczytałam, pacz pan, jakich to rzeczy się o sobie dowiemy w
sieci. :)
Znaczy jak lubię piżamę, to ze wstydu? Chyba powinnam zacząć trening
odwstydzający zatem, taka współczesna i cool się stanę. Hmmmm... byle nie za
cool, nie lubię kataru.

EwaSzy

163. Data: 2008-11-24 19:42:31

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24.11.2008, o godzinie 20.31.02, na pl.soc.dzieci.starsze, Harun al
Rashid napisał(a):

> Jeszcze nie doczytałam, pacz pan, jakich to rzeczy się o sobie dowiemy w
> sieci. :)

A bo to pierwszy raz? :)

> Znaczy jak lubię piżamę, to ze wstydu?

No przecież to jasne, nie?

> Chyba powinnam zacząć trening
> odwstydzający zatem, taka współczesna i cool się stanę.

Tylko pamiętaj, absolutnie nie dupą do dzieci!

> Hmmmm... byle nie za
> cool, nie lubię kataru.

Katar to mały pikuś przy spustoszeniach w psychice dziecka jakie zrobisz
nie pokazując im gołej... absolutnie nie dupy. Trauma normalnie.

*Habeck*
- Schutzbach

164. Data: 2008-11-24 19:43:31

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24.11.2008, o godzinie 20.26.35, na pl.soc.dzieci.starsze, Agnieszka
napisał(a):

> A to to już dziwne jest.

A tam dziwne - pewnie w zapadłych wsiach robili badanie.

> IMO. Znaczy ja rozumiem, że taki seks to można z
> zamkniętymi oczami i obrzydzeniem, ale po co? ;-)

Ale jak to działa? Wzwód niekontrolowany, czy jak?

*Habeck*
- Schutzbach

165. Data: 2008-11-24 19:47:43

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.11.2008, o godzinie 14.56.20, na pl.soc.dzieci.starsze, Iwon(K)a
napisał(a):

> poskutkuje :)

Bzdura. Przy dzieciach paraduję w ubraniach. Będą miały problemy
psychologiczne i pewnie żeby odreagować będą się puszczać na lewo i
prawo... ;>

*Habeck*
- Schutzbach

166. Data: 2008-11-25 05:50:30

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> Kłamiesz.

czego ty taki durny musisz byc?

> Którzy konkretnie? Możesz palcem wskazać, możesz statystyki pokazać. Masz
> wolną rękę.

masz net? poczytaj sobie o naturystach domowych

> Zabawne...

tragiczne raczej jest to, ze zarzucasz ludziom zboczenie nie majac ku
temu zadnych podstaw

> Tego nie napisałem

owszem, napisales, i tylko tyle, co bzdura i zadnym argumenterm

.

> Bo takiej nie stawiałem.

krasnoludki za ciebie napisaly, ze to dewiacja jest

> Nigdy tego nie pisałem.

moze ty uzywasz slow, ktorych znaczenia nie rozumiesz

> Nie o nagości jako takiej pisałem. Podniecasz się wyciąganiem z kontekstu
> kilku słówek, budowaniem teorii o adwersarzu na niedopowiedzeniach i
> serwowaniem tego jako problemów adwersarza.

nic nie wyciagam z kontekstu, palnales bzdure i nie umiesz tego uzasadnic

> Pisałem gdzie, kochany.

nie ja cie o to pytalem, moje pytanie brzmi na jakiej podstawie
zarzucasz naturystom domowym dewiacje

> Te:
> "nienormalne tez nie, jest zwyczajowe".

oczywiscie, nie rozumiesz, ze jesli dla kogos jest cos zwyczajem to dla
ciebie nie musi

> Dewiacja to coś, co odbiega od ogólnie przyjętych norm. Normą w PL nie jest
> chodzenie nago w obecności reszty rodziny. Zmuszasz mnie do sięgania do
> sieci, chociaż z doświadczenia wiadomo, że łażenie nago po domu normą nie
> jest.

bzdura, dla ciebie, nie npytam o twoje przekonania tylko dlaczego
bezpodstawnie okreslasz ludzi dewiantami

> "Co mówią statystyki?

no wlasnie, co mowia statystyki, lekarze, seksuolodzy, psycholodzy itp.
itd.? zarzucasz komus zacdhowania chorobowe wiec uzasadnij czyms wiecej
niz swoja saomocena

> Na sto małżeństw tylko 43 ogląda nago swego partnera. Na stu synów tylko
> trzech widzi swego ojca rozebranego. Na sto córek tylko pięć ogląda matkę
> nago - wynika z sondażu "W polskim domu", który wykonała sopocka Pracownia
> Badań Społecznych

tragiczne to jest w swej wymowie
.

> 92 proc. twierdzi, że w jej/jego domu nie wolno chodzić nawet częściowo
> nago. Także w bieliźnie nie wypada pokazywać się najbliższym, a już, broń
> Boże, siadać do stołu. Dopuszczalny jest szlafrok. Największe rygory panują
> na wsi.

nago nie powinno sie siadac a nawet nie wolno do stolu nawet w knajpach
naturystycznych

> Rodzice zasłaniają przed dzieckiem nie tylko swoje ciała. Kryją przed nim
> także swoją seksualność i seksualność w ogóle. Wstyd przed pokazywaniem
> własnego ciała rośnie wraz z wiekiem, szczególnie po 45. roku życia."

i to jest wlasnie chorobowe podejscie do wlasnego ciala, a nie jak ty
twierdzisz odstepstwa od tego

> Czyli jest nawet gorzej niż myślałem - w drugie mańke Ziutek.

> jw.

dziekuje, jednak uzasadniles cos zupelnie przeciwnego, bowiem twpoja
tez, ze odstepstwo od tego jest dewiacja jest bledna i niczym dalej nie
poparta

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

167. Data: 2008-11-25 05:51:28

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> Czego?

mniemam, ze dla ciebie wanna jest wylacznie do kapieli inaczej bedziesz
dewiantem

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

168. Data: 2008-11-25 05:55:24

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> Jak człowiek śpi to trudno, żeby kontrolował. Jak się budzi i jest
> świadomy, to erekcja mija w ciągu kilku minut (chyba, że pojawi się
> odpowiedni bodziec podtrzymujący erekcję - ale wtedy to już jest
> kontrolowana).

najwyrazniej niewiele wiesz o niekontrolowanej erekcji, wystraczy poczuc
zapach, skojarzyc cos sobie zupelnie nieswiadomie, mezczyzne mozna bez
jego zgody pobudzic zarowno do erekcji jak i wytrysku

> Ciekawe gdzie? Mowa o kąpieli z dzieckiem i niekontrolowaną erekcją w
> stanie świadomym. Nastolatek - rozumiem, takiemu to może się zdarzyć w
> każdej sytuacji. Dorosłemu facetowi? Wyobraźni mi nie styka.

w temacie niekotrolowanej erekcji, owszem, nie styka ci

> Jasne. W takim razie co może spowodować erekcję w kąpieli z dzieckiem?
> Uświadom kogoś, kto sobie tego nawet nie wyobraża.

wystyrczy, ze sie facet na chwile odprezy i przypomni sobie jak godzine
temu bzykal sie tam z panienka, samo cieplo moze spowodowac wzwod

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

169. Data: 2008-11-25 06:00:58

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid pisze:

> Dzieciaki bezkrytycznie podchodzą do urody rodzica, co do pomarszczenia,

co nie zmienia faktu, ze jest pomarszczona

> [...]
> Nie rozumiem, to jakaś frajda ganiać goło? Ja tam lubię mieć na sobie
> odzienie, piżamki tez lubię, szlafrokowi nie odmówię szczególnie po

owszem, frajda, od zawsze sypialem nago, ale od momentu, jak mnie kiedys
dziecko pstryknelo w malego jak w srodku nocu jak siegalem po cos do
lodowki, nie uslyszalem, ze tez wstala, i rzekla, ze fajne toto a ja
prawie zawalu dostalem to juz staram sie ograniczac, ale dalej zdarza mi
sie nago pojsc do lazienki poznym wieczorem czy w nocy

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

170. Data: 2008-11-25 06:02:39

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> [...]
> chodzenie nago po domu przy dzieciakach to norma jest.
>
> No i teraz jeszcze czekam na dowcipny komentarz gazebo w stylu "od razu

jakie masz swoje nastawienie do tego sam wiesz najlepiej, ty uzywasz
slowa dewiacja, wobec ciebie nikt, wiec beszczelnie klamiesz odwracajac
kota ogonem

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

liczenie