Jak odejść ze szkolnictwa?

11. Data: 2006-02-05 20:53:01

Temat: Re: Jak odejść ze szkolnictwa?
Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:43e61525$1@news.home.net.pl...
> Użytkownik "locke" ...

> Katarzyna miała pewnie na myśli mianowanego. Ten czas nieokreślony to moje
> pytanie było, właściwie nie wiemy, o jakie zatrudnienie chodzi.

Jaki by nie był. W tych punktach, których nie reguluje KN ma zastosowanie
KP. A KP dopuszcza rozwiązanie umowy zawartej na czas nieokreślony za
wypowiedzeniem.

12. Data: 2006-02-05 21:24:26

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "locke"
> Jaki by nie był. W tych punktach, których nie reguluje KN ma zastosowanie
> KP. A KP dopuszcza rozwiązanie umowy zawartej na czas nieokreślony za
> wypowiedzeniem.

Masz rację, że tam gdzie nie reguluje KN odwołujemy się do KP. Wist w tym,
że rozwiązanie umowy o pracę przez n-la zatrudnionego na podstawie
mianowania reguluje KN, art. 23. Mianowany ma gorzej, i już
2. Rozwiązanie stosunku pracy z nauczycielem zatrudnionym na podstawie
mianowania z przyczyn określonych w ust. 1 następuje odpowiednio:

1) z końcem roku szkolnego, po uprzednim złożeniu przez nauczyciela
trzymiesięcznego wypowiedzenia;

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

13. Data: 2006-02-05 21:31:04

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mianowania z przyczyn określonych w ust. 1 następuje odpowiednio:
>
> 1) z końcem roku szkolnego, po uprzednim złożeniu przez nauczyciela

No, czyli może odejść.

14. Data: 2006-02-05 21:34:25

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "locke"

> No, czyli może odejść.

No, z końcem roku szkolnego. Czyli wypowiedzenie musi złożyć do czerwca, bo
potem nie załapuje się na termin i trzeba czekać do przyszłego roku :)
Teoretycznie, bo nie znam dyra, który by odmówił. Z niewolnika nie ma
pracownika.

15. Data: 2006-02-05 21:44:59

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potem nie załapuje się na termin i trzeba czekać do przyszłego roku :)
> Teoretycznie, bo nie znam dyra, który by odmówił. Z niewolnika nie ma

Błąd. W przypadku złożonego z dniem najpóźniej 31 maja wypowiedzenia
dyrektor NIE MOŻE odmówić. Wystarczy, by nauczyciel złożył wypowiedzenie -
dyrektor nie ma tu nic do powiedzenia.

16. Data: 2006-02-05 22:19:16

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "locke"

> Błąd.

A ten błąd gdzie?

> W przypadku złożonego z dniem najpóźniej 31 maja wypowiedzenia
> dyrektor NIE MOŻE odmówić. Wystarczy, by nauczyciel złożył wypowiedzenie -
> dyrektor nie ma tu nic do powiedzenia.

A gdzie ja piszę, że może?
Napisałeś to samo co ja, zmieniając 'do czerwca' na 'najpóźniej 31 maja'.

17. Data: 2006-02-06 13:26:39

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "locke"

> A ten błąd gdzie?

> A gdzie ja piszę, że może?
> Napisałeś to samo co ja, zmieniając 'do czerwca' na 'najpóźniej 31 maja'.

Być może źle cię zrozumiałem, ale piszesz, że dyrektor może odmówić.

18. Data: 2006-02-06 15:10:27

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "locke"

> Być może źle cię zrozumiałem, ale piszesz, że dyrektor może odmówić.

Pewnie zbyt skróciłam tekst. Może odmówić, jeżeli się nauczyciel z terminem
nie wyrobi. Ale raczej nie odmawia.

19. Data: 2006-02-07 15:45:04

Od: "Chwilka" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Bardzo Wam wszystim dziękuję za wyjaśnienie kwestii odejścia ze szkoły.
Rzeczywiście chodziło o nauczyciela mianowanego. Przepraszam, że nie
wyjaśniłam tego od razu.
Jeszcze raz dziękuję i serdecznie pozdrawiam.
Chwilka

20. Data: 2006-02-19 15:43:46

Temat: Re: info o emeryturach
Od: y...@i...pl (kapus) szukaj wiadomości tego autora

znam lepszy adres tej stro ny www.zus.abc.pl

sciezki wrote:

> pod tym adresem znajdziecie aktualne informacje dotyczace emerytur dla
> nauczycieli

> http://www.ubezpieczeniaonline.com.pl/index.php?p=ub
ezpieczenia/em_zus.php
> pozdr.MK

Bezpłatne Studia Podyplomowe z Zakresu Doradztwa Zawodowego dla nauczycieli
dzękuję WAM
Chorobowe a odrabianie zajec
Nauka przez Internet
Mierzenie jakości pracy szkoły