koniec roku szkolnego

1. Data: 2006-01-30 11:56:22

Temat: koniec roku szkolnego
Od: a...@p...fm (akocerka) szukaj wiadomości tego autora

Czy wiadomo ju? kiedy koniec roku szkolnego. Gdzie znajd? ten przepis?
dzi?ki za info
AK

Katowice 'ground zero' - najnowsze informacje
>>> http://link.interia.pl/f18f8

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.edukacja

2. Data: 2006-01-30 13:32:04

Temat: Re: koniec roku szkolnego
Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "akocerka" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> Czy wiadomo ju? kiedy koniec roku szkolnego. Gdzie znajd? ten przepis?
> dzi?ki za info
> AK

Szczerze powiedziawszy - to nic nie wiadomo. MÓWI się o końcu roku 23.
czerwca, ale na stronie ministerstwa nie ma takiej informacji. W znajdującym
się tam kalendarzu roku szkolnego w dalszym ciągu widnieje zapis o 30.
czerwca. Jest informacja o konferencji w sprawie skrócenia roku szkolnego,
na której podjęto niby decyzję, że minister wyda rozporządzenie, że rok
szkolny będzie się kończył zawsze w najbliższy piątek po 18. czerwca - ale
to pewnie wejdzie dopiero od następnego roku szkolnego. Podjęto podobno
również decyzję, że bieżący rok szkolny może być skrócony o dni wolne z
okazji ewentualnej wizyty w Polsce BXVI.

3. Data: 2006-01-31 23:23:31

Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:drl46l$mcp$1@news.interia.pl locke
<l...@p...wiggin.com> pisze:

> [...]
> szkolnego. Podjęto podobno również decyzję, że bieżący rok szkolny może
> być skrócony o dni wolne z okazji ewentualnej wizyty w Polsce BXVI.
No to teraz ja się do Ciebie przyczepię (w odwecie za tę moją niby
"pryncypialność"). ;))
Odpowiadasz nie na temat. Ona nie pyta o koniec zajęć dydaktycznych, tylko o
koniec roku szkolnego (ten przypada niezmiennie 31.08 każdego roku). No
chyba, że nie umie nawet zadać pytania... ;)

A bardziej serio to mam informację, że z tą regułą pierwszego piątku to jest
właściwie pewne. Czyli w tym roku koniec zajęć dydaktycznych będzie 23.06.
Natomiast pierwsze słyszę o wpływie na tegoroczny termin wizyty w Polsce B.
nr 16.
No ale w Kaczylandii nie takie jeszcze idiotyzmy zobaczyć możemy.

Jotte

4. Data: 2006-02-01 17:23:41

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
B.
> nr 16.
> No ale w Kaczylandii nie takie jeszcze idiotyzmy zobaczyć możemy.

Moje wiadomości pochodzą z podanej na stronie ministerstwa informacji o
konferencji w ministerstwie na temat kalendarza roku szkolnego.

Jak odejść ze szkolnictwa?
Bezpłatne Studia Podyplomowe z Zakresu Doradztwa Zawodowego dla nauczycieli
dzękuję WAM
Chorobowe a odrabianie zajec
Nauka przez Internet