Jak odtluscic bigos ???

1. Data: 2002-10-14 07:50:01

Temat: Jak odtluscic bigos ???
Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Kochani ! Ratujcie !

Bigos wyszedl pyszny ale tlusty niemilosiernie. Czy znacie jakies sposoby aby
go odtluscic ?

Pozdrawiam
Wildcat

1. Data: 2002-10-14 07:57:03

Temat: Re: Jak odtluscic bigos ???
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Kochani ! Ratujcie !
>
> Bigos wyszedl pyszny ale tlusty niemilosiernie. Czy znacie jakies sposoby
aby
> go odtluscic ?

Przecież kapusta wyciąga tłuszcz i nie czyje się smaku tłuszczu w bigosie...
Jeśli jest rzadki, to jak zastygnie tłuszcz będzie na wierzchu... wystarczy
zebrać...
Ewentualnie możesz ugotować w oddzielnym garze trochę jeszcze kapusty - bez
tłuszczu i dołożyć - wchłonie nadmiary błyszczu.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-10-14 08:01:54

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Kochani ! Ratujcie !
>
> Bigos wyszedl pyszny ale tlusty niemilosiernie. Czy znacie jakies sposoby

Wystawić na zimno i zdjąć ścięty tłuszcz, albo użyć ręczników
papierowych (tylko uważać, aby nie zostały w bigosie).

Pozdrawiam, Sokrotka

1. Data: 2002-10-14 08:02:58

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

w...@p...onet.pl:
> Kochani ! Ratujcie !
>
> Bigos wyszedl pyszny ale tlusty niemilosiernie. Czy znacie jakies sposoby aby
> go odtluscic ?

dodać kapusty. Się nie oddtłuści, ale będzie tego tłuszczu mniej na
jednostkę wagi.

Waldek

1. Data: 2002-10-14 10:34:44

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> aby
>
> Wystawić  na  zimno  i  zdjąć  ścięty  tłuszcz,  albo  użyć  ręczników
> papierowych (tylko  uważać,  aby  nie  zostały  w  bigosie).

Dziekuje za rady. Postaram sie cos z tym zrobic ale chyba na zasadzie
dorzucenia kapusty bo tluszczyk jest jakis taki wymieszany z kaposta ze za nic
nie da sie go zebrac po ostudzeniu.
Myslalam ze ktos moze zna sposob podobny do np. ugotowania ziemniaka w za
slonej zupie ale widze ze nie ma szans. A tak swoja droga ciekawe czy cos
takiego istnieje ?

Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki...
Wildcat

1. Data: 2002-10-14 10:39:04

Od: "Królik" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak można zabierać tłuszczyk potrawie!!
Przecie tam właśnie zebranych jest mnustwo smaku i aromatu....

Królik (nie wielkanocny)
P.S. Więc lepiej już faktycznie dodać kapustki i ewentualnie chudego
mięska...

1. Data: 2002-10-14 11:59:43

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Kochani ! Ratujcie !
>
> Bigos wyszedl pyszny ale tlusty niemilosiernie. Czy znacie jakies sposoby aby
> [...]

Witam!
Moja mama czesto powtarza:
"Bigosu nie przetluscisz, kobiety nie przepiescisz" :)))

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2002-10-14 12:01:42

Od: "Królik" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie zdażyło Ci się zemdleć w czasie pieszczot od nadmiaru przyjemności
;)
PZDR Królik

1. Data: 2002-10-14 19:57:11

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Moja mama czesto powtarza:
> "Bigosu nie przetluscisz, kobiety nie przepiescisz" :)))

ja to znam inaczej, w języku byłych przyjaciół:

wsjech knig nie proczitajesz, wsiej wodki nie wypijosz, wsiech diewoczek nie
p..., no staratsja nada.
No może nie eleganckie, ale akurat użerałem się z czarnowłosą blondyną przy
kasie...

Waldek

1. Data: 2002-10-15 08:24:23

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> p..., no staratsja nada.
> No może nie eleganckie, ale akurat użerałem się z czarnowłosą blondyną przy

Czort z bigosem. To bylo piekne !

Wildcat
P.S. I jak starania z ta czarnulka przy kasie ? ;-))

Ciasto marchewkowe - zakalec :(
Sałatka ryżowa z serem żółtym
Problem z ryba w zupie
Dziekuje za porady dot. szybkowara