Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Re: Jak oficjalna nauka ingnorancko eliminuje Boga z definicji "moralnosci" powodujac usmiercanie ludzi, burzenia miast, wyniszczanie natury, itp.

1. Data: 2011-07-08 02:42:57

Temat: Re: Jak oficjalna nauka ingnorancko eliminuje Boga z definicji "moralnosci" powodujac usmiercanie ludzi, burzenia miast, wyniszczanie natury, itp.
Od: JP3 <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jul 7, 3:50 am, "Grzegorz Z." <j...@n...com> wrote:
> JP3 napisa :

> Profesorze, ju pierwsze zdanie brzmi jak usprawiedliwienie dzia a
> paso ytniczych UFO-okupant w.

Sluszna uwaga. Wszakze ja osobiscie tez dostrzegam i doceniam
"edukacyjne" znaczenie jakie dla ludzkiej moralnosci maja boskie
"symulacje" istot które obecnie nazywamy "UFOnautami" (dawniej
nazywano je "diablami", "czarownikami", "serpentami", itp.). Jako byly
oficer (podporucznik) saperów doskonale jestem bowiem obeznany z
efektywna metoda doswiadczeniowego nauczania które Anglicy nazywaja
"negative reinforcement", zas w polskim wojsku czesto opisywalo sie je
jako "pokaz ofermy kompanijnej" (opisy takiego pokazu "ofermy
kompanijnej" zawarlem m.in. w punkcie #B7.2 strony
http://pajak.6te.net/seismograph_pl.htm
oraz w punkcie #C3.4 strony http://bible.webng.com/morals_pl.htm ).
Mianowicie, wiedzac jak niechetnie ludzie ucza sie moralnosci od
"swietych", do nauki moralnosci Bóg równolegle uzywa tez stwarzanych
przez siebie tymczasowo "szatanskich istot" (tj. UFOnautów) o
odwrotnej niz owi swieci moralnosci, które to szatanskie istoty
demonstruja ludziom obrazowo jak to sie czuje kiedy ktos doswiadczy
"niemoralnosci". W ten sposób, na zasadzie "pokazu ofermy kompanijnej"
wszechwiedzacy Bóg tez uczy ludzkosc moralnosci poprzez demonstrowanie
im konsekwencji dzialan "niemoralnosci" UFOnautów. Jestem tez pewien,
ze przez tak dlugo az ludzie naucza sie zachowywac moralnie, Bóg
bedzie kontynuowal takie pokazy i doswiadczanie "niemoralnosci" za
posrednictwem owych UFOnautów. To zas oznacza, ze istnienie i
szatanskie dzialania UFOnautów sa wysoce potrzebne i korzystne dla
ludzkosci - co oczywiscie m.in. dostarcza tez nam doskonale
usprawiedliwienie i uzasadnienie dla potrzeby ich "symulowania" przez
Boga i dla ich nieustannej dzialalnosci na Ziemi.

Oczywiscie, niezaleznie od owych "symulacji" UFOnautów, do nauki
moralnosci Bóg uzywa takze calego szeregu innych technik, metod
dzialania i narzedzi. Kolejnym ich efektywnym przykladem sa
"kataklizmy" w rodzaju trzesien ziemi i fal tsunami jakie obecnie Bóg
uzywa dla "budzenia" moralnie spiacych i pasywnych narodów - tak jak
to wyjasniaja np. punkty #M1 do #M2 strony http://totalizm.nazwa.pl/telekinetyka.htm
, czy w rodzaju tornad uzywanych przez Boga do wybiorczego korygowania
moralnosci u tych rodzin i osób których niemoralne zachowania domagaja
sie juz naprostowania - np. patrz punkt #H5 na stronie
http://members.fortunecity.com/timevehicle/tornado_p
l.htm .

Dziekuje za zabranie glosu w tak niechetnie dyskutowanym i branym pod
mikroskop przez dzisiejsze pokolenie temacie jak "moralnosc", jej
definiowanie, oraz jej nastepstwa dla zycia, zdrowia i postepu ludzi.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak