Podszywam sie pod chirona

1. Data: 2011-07-02 17:04:25

Temat: Podszywam sie pod chirona
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o cos w stylu:
<chiron>
> Ghost od ponad roku odpowiada na moje posty, następnie wymyśla sobie moją
> odpowiedź- i się do niej odnosi.
</chiron>

Czy ktos poza chironem zarejestrowal moje podszywanie sie pod niego? Bo ja
nie zauwazylem u siebie takich akcji. - wolalbym wiedziec, czy powinnienem
sie udac do przychodni.

BTW Nie bardzo wiem czemu ten koles ciagle upomina sie takimi tekstami bym o
nim nie zapomnial.

2. Data: 2011-07-02 17:46:44

Temat: Re: Podszywam sie pod chirona
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie udac do przychodni.
>
> BTW Nie bardzo wiem czemu ten koles ciagle upomina sie takimi tekstami bym

Jakoś nie sądzę, żeby Ci się chciało....
Ale wyobraźnia Pana Ch. nie zna granic.

MK

3. Data: 2011-07-02 17:53:21

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup

> [...]
> o nim nie zapomnial.

Jakoś nie sądzę, żeby Ci się chciało....

Nie kompromituj się. Sprawdź sama: ja do niego w ogóle nie piszę- ani go nie
czytam. On pisze do mnie- i czasem dopisuje coś, co jest odpowiedzią na moją
odpowiedź, której ja nie udzieliłem- on sobie zmyślił. Ale co mi tam- brnij
dalej:-)
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

4. Data: 2011-07-02 17:54:55

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> nie czytam. On pisze do mnie- i czasem dopisuje coś, co jest odpowiedzią
> na moją odpowiedź, której ja nie udzieliłem- on sobie zmyślił. Ale co mi

A co tam, pobrnę sobie :-), MK

5. Data: 2011-07-02 19:09:10

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lip, 19:04, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

Chiron dosc luzno puszcza wodze swej wyobrazni.
Warto o tym pamietac.

> Czy ktos poza chironem zarejestrowal moje podszywanie sie pod niego? Bo ja
> nie zauwazylem u siebie takich akcji. - wolalbym wiedziec, czy powinnienem
> sie udac do przychodni.

Czy ja moge odpowiedziec na Twoje pytanie?
Mimo iz podobno jestem skazona fatalnym dziecinstwem,
patologicznymi rodzicami i traumatycznym sasiedztwem?
No to - uwaga, odpowiadam - nie uwazam, abys robil to,
co sugeruje Chiron, czyli:

> [...]
niej odnosi."

> BTW Nie bardzo wiem czemu ten koles ciagle upomina sie takimi tekstami bym o

Chiron rzekl:
"Nie wolno wchodzić do świata osoby chorej."

I o tym tez warto pamietac.

6. Data: 2011-07-02 19:18:51

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2011-07-02 19:22:52

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie udac do przychodni.
>
> BTW Nie bardzo wiem czemu ten koles ciagle upomina sie takimi tekstami bym
to jego bezczelne prowokacje

kiwiko

8. Data: 2011-07-03 07:45:56

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> to jego bezczelne prowokacje

Wię, wię - pomyslalem sobie, ze skoro tak prosi o moja uwage, to dam mu ten
odpór, a co mi tam ;-)

9. Data: 2011-07-03 07:46:55

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
l.googlegroups.com...
On 2 Lip, 19:04, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

>Chiron rzekl:
>"Nie wolno wchodzić do świata osoby chorej."

Jesli rzeczywiscie to napisal, byloby to jedno z tych neilicznych zdan
prawdziwych jakie mu sie udalo wykrzesac.

>I o tym tez warto pamietac.

Warto, warto.

10. Data: 2011-07-03 07:51:28

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co tam, pobrnę sobie :-), MK

Poki nie daje dowodow (cytatow) sam wychodzi na schizofrenika.

Re: Samo-Definicja
Temat
Usmiechnij sie :)
Skociałam do szczętu :-)