Usmiechnij sie :)

1. Data: 2011-06-29 05:48:35

Temat: Usmiechnij sie :)
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

Jakez ja mordy mijalem dzisiaj po drodze do pracy.
Kobiety to jeszcze jak cie moge, ale faceci - tak wykrzywione, ze
chetnie czlowiek przypierdolilby w taka niechcacy.
I to w takich autach, w ktorych raczej dosc przyjemnie powinno sie siedziec.
WTF?
Imo te krzywe mordy nie wziely sie raczej z chwilowego grymasu, a sa
wynikiem wieloletniego narzekania, marudzenia i pesymizmu.
Dlatego tym, ktorzy nie maja jeszcze takich obserwacji lub nie sa do
nich zdolni chcialbym zwrocic na to uwage, zeby jak bede ich mijal za
10-20 lat to zebym widzial w ich twarzach usmiech i radosc wyzlobione
przez czas zamiast wieczna obstrukcje.
Usmiechnac sie czubki i zeby weszlo to wam, a potem waszym bliskim w
nawyk ;)

2. Data: 2011-06-29 10:45:40

Temat: Re: Usmiechnij sie :)
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-29 07:48, Lebowski pisze:
> [...]
> przez czas zamiast wieczna obstrukcje.
> Usmiechnac sie czubki i zeby weszlo to wam, a potem waszym bliskim w

A to powyższe - i takim językiem! - z pewnością napisał człowiek
uśmiechnięty.
Na pokaz.

Ewa

3. Data: 2011-06-29 10:59:54

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-29 12:45, medea pisze:

> A to powyższe - i takim językiem! - z pewnością napisał człowiek
> uśmiechnięty.
> Na pokaz.
>
> Ewa

Zdziwilabys sie.
Nawet jak cos mnie irytuje, to predzej wykpie to niz pozwole, zeby jakis
idiota popsul mi humor.
A jezyk no coz, nie bardzo mam ochote az tak integrowac sie tutaj jak
twoi ku*wa-kolesie, tj. tren i inne szajbusy, wiec ta skromna ilosc
wulgaryzmow musi ci jakos wystarczyc ;)

Skociałam do szczętu :-)
Szczotka do ustępów do mycia klamki
RÓWNOuprawnione czy oszustki?
Psychologia poznania - Tomasz Maruszewski - ksiazka do sprzedania
muzyczne dedykacje