Jak podejsc do bylej dziewczyny?

1. Data: 2002-11-02 12:02:05

Temat: Jak podejsc do bylej dziewczyny?
Od: "TomiLee" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Umówilem sie dzisiaj z byłą dziewczyna, zeby wyjasnic pewne sprawy (sytuacje
opisalem w poscie 2002-10-30 15:48)
W jaki sposób podejsc do niej zeby nie uznala mnie za mieczaka, zeby nie
pomyslala ze za nia latam i swiata poza nia nie widze. Chcialbym zeby
odebrala to jako spotkanie w celu wyjasnienia niejasnosci, a nie spotkanie
spowodowane jej brakiem.

Pozdrawiam, Tomek

1. Data: 2002-11-02 12:22:56

Temat: Re: Jak podejsc do bylej dziewczyny?
Od: "s." <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zignoruj ją i nie idź na spotkanie. A potem powiedz, źe miałeś coś
> ważniejszego na głowie.

gratuluje powaznego podejscia do tematu i zycze udanych szczerych i
powaznych zwiazkow w przyszlosci - bo teraz to chyba nici z tego, co ?
s.

1. Data: 2002-11-02 12:33:39

Od: "spider" <s...@n...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomiLee" <t...@w...pl>

--
spider.
s...@n...li.lo.pl

1. Data: 2002-11-02 12:53:37

Od: "comboy" <c...@p...sobie.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomiLee" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pomyslala ze za nia latam i swiata poza nia nie widze. Chcialbym zeby
> odebrala to jako spotkanie w celu wyjasnienia niejasnosci, a nie spotkanie

Badz soba i tyle. Nic nie da udawanie miekkiego czy twardego. Albo chce
ciebie takim jakim jestes albo nie ma to najmniejszego sensu.

--
Pozdrawiam - COMBOY;
WWW: http://www.pasja.scrypty.com;

1. Data: 2002-11-02 16:10:41

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Umówilem sie dzisiaj z byłą dziewczyna, zeby wyjasnic pewne sprawy
(sytuacje
> opisalem w poscie 2002-10-30 15:48)

jako starszy zaawansowany czytelnik oczywiście go... nieprzeczytałem

> W jaki sposób podejsc do niej zeby nie uznala mnie za mieczaka, zeby nie
> pomyslala ze za nia latam i swiata poza nia nie widze.

hmmm najlepiej w dresach - mięczakiem już nie będziesz, z jakąś panienką to
wykluczy że za nia latasz

> Chcialbym zeby
> odebrala to jako spotkanie w celu wyjasnienia niejasnosci, a nie spotkanie
> spowodowane jej brakiem.

raczej jak to dziewczyna zapewneto wyczuje i się zorjętuje - krócej mówiąć
jesteś na spalonym

> Pozdrawiam, Tomek

JA

1. Data: 2002-11-02 17:27:41

Od: "nieKrzys" <kris_73@ poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> pomyslala ze za nia latam i swiata poza nia nie widze. Chcialbym zeby
> odebrala to jako spotkanie w celu wyjasnienia niejasnosci, a nie spotkanie

A po co Ci to spotkanie???

Rzeczy juz oddales prawda?
Pozatym, jak napisales, jest "łatwa".

Człowieku daruj sobie. Jak kocha to wróci.
A im bardzej teraz będziesz namolny tym bardziej ją odstraszysz.
Odwołaj spotkanie i zajmij się czym innym... dobrze radzę.

Idz na piwko z kumlami. Spij sie na imprezie. Naucz sie HTMLa itp..
Ale daj jej szansę odsapnąć.

Pozdraw

nieKrzys

1. Data: 2002-11-02 18:39:02

Od: "spider" <s...@n...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s." <s...@b...gnet.pl>

> gratuluje powaznego podejscia do tematu i zycze udanych szczerych i
> powaznych zwiazkow w przyszlosci - bo teraz to chyba nici z tego, co ?

Ale chyba w ten sposób TomiLee uzyska to czego chciał, czyli, że dziewczyna
pomyśli, że mu na niej nie zależy. Pisałem jak najbardziej poważnie.
A co do pytania osobistego to u mnie wszystko w porządku, nie mam problemów
z kobietami.

--
spider.
s...@n...li.lo.pl

1. Data: 2002-11-02 23:23:12

Od: "tojak" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomyslala ze za nia latam i swiata poza nia nie widze. Chcialbym zeby
> odebrala to jako spotkanie w celu wyjasnienia niejasnosci, a nie spotkanie

po co ten cyrk ?
przeciez ona Cie zna i to dobrze
jesli nie grales nikogo tylko siebie to ona Cie dobrze zna
a jesli grales kogos innego niz jestes to po co chcesz dalej grac?

a tak szczerze, po co chcesz sie spotkac i dlaczego tak bardzo sie obawiasz,
ze ona cos sobie pomysli
ze bron boze pomysli sobie ze za nia latasz, swiata nie widzisz i brakuje Ci
jej ?

chcesz uratowac zwiazek czy chcesz go rozwiazac?
co rzeczywiscie chcesz okazac?

sa dla mnie dwie mozliwosci
albo chcesz cos okazac i okazujesz to
albo nie chcesz nic okazac i zapomniales tylko zabrac swojej szczoteczki do
zebow
wiec idziesz i mowisz, ze Ci na niej zalezy albo, ze zostawiles swoja
szczoteczke do zebow

1. Data: 2002-11-03 00:14:07

Od: "tojak" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiec idziesz i mowisz, ze Ci na niej zalezy albo, ze zostawiles swoja
> szczoteczke do zebow

albo boisz sie okazac, ze zalezy Ci na Twojej szczoteczce do zebow ???

1. Data: 2002-11-03 10:40:21

Od: "spider" <s...@n...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viadro" <u...@i...pl>

> z jakąś panienką to
> wykluczy że za nia latasz

To też dobry pomysł, żeby Ciebie widziała z innymi kobietami. Wtedy uzna, że
się nią nie interesujesz tak bardzo.

--
spider.
s...@n...li.lo.pl