Re: Jak poprawić swój intelekt?

From: adamoxx1 <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak poprawić swój intelekt?
Date: Fri, 09 Jan 2009 19:38:34 +0100

lusterus pisze:
> Byc może te osoby po prostu uważają mnie za gbura a nie osobę mądrzejszą,
> której sie obawiają. Czasami naprawdę wolałbym porozmawiać o zwykłych
> głupich rzeczach niż o np. wyborach w USA. To jednak przychodzi mi z
> największą trudnością. Nie wiem dlaczego. Jadąc tramwajem z kumplem z
> wielkim trudem przychodzi mi wymyślanie jakichkolwiek tematów do rozmów
> podczas podróży a jeszcze gorzej, aby je w sposób przemyślamny rozwijać
> (inteligentnie, elokwentnie - po prostu w sposób interesujący dla
> rozmówcy).Gdybym opanował tą umiejętność byłbym o wiele szczęśliwszy aniżeli
> [...]
Nie stawiaj sobie warunków. Mam na myśli warunkowe szczęście, typu "Będę
szczęśliwy gdy:
1.
2.
3.
.
(n-1).
n."
Im więcej tego, tym większy syf.

Robisz sobie kuku, "wymyślając" tematy. Jeśli chcesz zagiąć rozmówce,
wystarczy że powiesz: "Zarzuć jakiś ciekawy temat". Rozmowa się kończy.
Tak, wiem, że to nieładnie olać kumpla i powiedzieć mu "Stary, nie chce
mi sie z tobą gadać"
O, wiesz co mi to przypomina? Analogia do tego gościa:

http://www.youtube.com/watch?v=nnsE6genHdw

--