Re: Jak posiać owies?

Data: 2012-03-26 13:43:06
Temat: Re: Jak posiać owies?
Od: "Dirko" <j...@w...pl>

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
news:jkp4eu$idc$1@inews.gazeta.pl...

> Na razie wychodzą z ziemi hiacynty, tulipany i narcyzy. Zakwitły krokusy,
> przypominając odrobinkę Siwą Polanę z bacą Józefem. Kwitną jeszcze wciąż
> przebiśniegi. Pigwowiec ma już wielkie pąki. Widać startujące
> niezapominajki, wyłażą fiołki i zawilce.

Hejka. W powyższym opisie brakuje mi kwitnących ranników i wawrzynków (u
mnie kwitnie biały).
Od dwóch dni u nas strasznie wieje wiatr. Porywy rozrywają na strzępy
folię na szklarniach i nawet zrywają papę z dachów. Mam już zasiany bób,
szpinak, cztery odmiany sałaty na rozsadę oraz wysadzoną dymkę. Jutro mam
zamiar zasiać pietruszkę. :-)
Pozdrawiam wietrznie Ja...cki