Re: Jak powiedział Krzysztof Bosak

Data: 2011-01-19 09:23:42
Temat: Re: Jak powiedział Krzysztof Bosak
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:nfbqn8yddryb.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 18-styczeń-11 w ramce <news:ih4ekq$rv9$1@news.onet.pl> pędzel
> zażółcony zmalował:

> Życie nie jest usłane różami, pańciu :)
Co Ty mi tu z truizmami, treneiro.
Po prostu dajęCi sygnał, że wartość Twojej działałności,
zaangażowania w to co robisz spadła w mojej ocenie poniżej progu plonka.
Ze względu na 'stare czasy' sięjednak wstrzymuję - i stąd to uwieranie.

Ale nie o mojego plonka tu chodzi.
Chodzi o to, że się spłaszczyłeś. Nowy trener jest jak ta zupka
z reklamy - płaska i bez smaku ... Niestety ...

Cytat:
"
> Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, ale
> takie Twoje postępowanie jest w jakimś stopniu poniżające, tylko osoby
> takie jak ja
> albo vonBraun to po prostu generalnie olewają - bo zazwyczaj są rzeczy
> ważniejsze.

Takie osoby, jak Ty i vonBraun to po prostu olewają?
Możesz jakąs charakterystykę "takich osób" zapodać?"

A ja się podłączam pod pytanie. Możesz odpowiedzieć- a odpowiedź jest IMO
jak najbardziej na temat Twojego postu
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.