Jak pozbyć się mrówek ?

1. Data: 2006-06-12 20:10:05

Temat: Jak pozbyć się mrówek ?
Od: "SMirek" <s...@p...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Mam stary drewniany dom na wsi...

Jestem przerażony, bo dom opanowąły czarne mrówki...
Prawdopodobnie gdzieś założyły sobie gniazdo...

Czy są jakieś środki chemiczne, dzięki którym można skutecznie pozbyć się
mówek ?

Będę "dozgonnie wdzięczny" za pomoc :)))

--
---
Serdecznie pozdrawiam

2. Data: 2006-06-12 20:24:49

Temat: Re: Jak pozbyć się mrówek ?
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówki są dość delikatne i byle co je truje. Ja stosowałem skutecznie środek
Karate, AlfaSekt i inne. Problem w tym, żeby wytropić siedlisko i tam
"zadziałać". Warto poświęcić godzinę na obserwację, gdzie mrówki chodzą.
Mrówki często mają gniazda pod ziemią. więc trzeba im je zalać roztworem
odpowiedniego eliksiru.

Jacek

3. Data: 2006-06-12 20:37:38

Od: "SMirek" <s...@p...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tam "zadziałać". Warto poświęcić godzinę na obserwację, gdzie mrówki
> chodzą. Mrówki często mają gniazda pod ziemią. więc trzeba im je zalać

W tym sęk, że gniazdo (lub gniazda) są pod domem...

Czytałem, że można zrobić syrop z cukru i dosypać trutki i w ten sposób
zatruć całe gniazdo,,,

Problem polega tylko na tym, jaka trutka jest skuteczna...

Smi

4. Data: 2006-06-12 21:13:36

Od: "Krzysiek M." <chris14305@_usunto_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

SMirek napisał(a):

> [...]
> zatruć całe gniazdo,,,
>
> Problem polega tylko na tym, jaka trutka jest skuteczna...

Papka woda + cukier + boraks :)

rozłożyć na drodze mrówek, same zaniosą do gniazda :) działa chyba z
dniowym opóźnieniem :)

--
Krzysiek M.

5. Data: 2006-06-13 17:08:29

Od: Artur Lipowski <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek M. wrote:

> Papka woda + cukier + boraks :)
Jest już gotowe i nazywa się "Mrówkofon".

Artur Lipowski

6. Data: 2006-06-14 05:38:17

Od: "Bernard" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
Jeśli Cię to interesuje to rozprowadzam już od 1993 roku z dużym zadowoleniem
odbiorców środek firmy PERYCUT o nazwie INSEKTENKILLER. Jest on na mrówki (
także faraona) w pomieszczeniach, rybiki karaluchy i inne imsektyna wszelkiego
rodzaju mrówki
Srodkiem spryskuje się miejsca( ścieżki występowania mrówek Te chodząc po
środku zanoszą trucizne do gniazda i mrówki giną już w zarodku( gnieździe).
Czas efektywnego działania 4 tygodnie
Cena opakowania 150 ml z atomizerem 12 zł.
+ koszty przesyłki 8 zł
Posiadam wiele innych produktów firmy PERYCUT np do mebli, dywanów, podłóg,
parkietów, monitorów, samochodów odświeżacze powietrza, balsamy na cellulitis,
olejki do kąpieli , żele wybielecze i odplamiacze do prania środki na szczury
i myszy i wiele innych
Blizsze informacje tel 0600883263 lub mailem

7. Data: 2006-06-14 10:12:33

Od: "Jendrek" <y...@p...wyp.com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy są jakieś środki chemiczne, dzięki którym można skutecznie pozbyć się
> mówek ?

"Mrówkosep Gran Extra"

Jendrek

8. Data: 2006-06-24 21:43:26

Od: "marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezły jest raid w piance na owady biegające, wypełnia szczeliny jak pianka,
i nie rozpyla się po mieszkaniu, stosowałem nawet przy zwierzakach,
najlepiej nocą wziąśc latarkę i poszukać scieżek skąd wychodzą,

Czyszczenie bruku po murarzach
AEG Crema 150 vs. Rowenta Adagio
ozdobne kratki wentylacyjne
kraty