kraty

1. Data: 2006-06-12 12:58:32

Temat: kraty
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy grupowi BiSwK mogliby mi polecić solidną firmę montującą kraty w
oknach/drzwiach balkonowych (lokalizacja: DC)?

PWZ

2. Data: 2006-06-12 13:17:55

Temat: Re: kraty
Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Czy grupowi BiSwK mogliby mi polecić solidną firmę montującą kraty w
> oknach/drzwiach balkonowych (lokalizacja: DC)?

Tak z ciekawości, dlaczego kraty a nie okna na antywłamaniowe?
Jak nie masz jeszcze wymienionych okien to szkoda sobie kratować świat

pl

3. Data: 2006-06-12 14:18:04

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Auguro napisał:

> Tak z ciekawości, dlaczego kraty a nie okna na antywłamaniowe?
> Jak nie masz jeszcze wymienionych okien to szkoda sobie kratować świat

W tym sęk, że okna są wymienione. Poza tym _wydaje_ _mi_ _się_, że kraty
będą tańsze, a co do kratowania świata to nie do końca - chcę zrobić
wewnętrzne, rozsuwane, używane np. podczas wyjazdów itp., a nie na co
dzień.

PWZ

wymiana grzejników w bloku
Jaki wybrać piec