Jak pozbyc sie much

21. Data: 2011-06-19 17:21:24

Temat: Re: Jak pozbyc sie much
Od: "Andrzej S." <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-19 15:52, Adam Moczulski pisze:

> Mucholep. Możesz się wtedy napawać zemstą obserwując jak powoli zdychają.
> Z mniej drastycznych metod, kiedyś na wsiach wieszano przy drzwiach i
> oknach wiązki piołunu. Muchy też nie przepadają za czosnkiem (przy
> okazji odstraszysz wampiry), liśćmi orzecha włoskiego (można obsadzić
> ogródek) i paproci (stąd słynne paprotki na dyrektorskich biurkach).

Lep pod sufitem jest znakomity.

Na wiosce stosuja dwuskladnikowy srodek Brosa (nazwy nie pamietam).
Naklada sie to na jakas powierzchnie, mucha zdycha doslownie na oczach
po sekundzie lazenia po czyms takim. Bez zapachu, bez koloru.

Biore styropian, maluje specyfikiem i stawiam na kredensiku. Na miesiac
spokój.

pozdro
--
A S

22. Data: 2011-06-19 17:51:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jun 2011 19:15:01 +0200, Andrzej S. napisał(a):

> Jednak siatki wykluczaja wczesniej wzmiankowanego kota. Rwie.

Nie sądzę. Te w aluminiowych profilach są z włókna szklanego czy innego w
tym guście - mocne, nie "firankowe".
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

23. Data: 2011-06-19 17:52:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jun 2011 19:21:24 +0200, Andrzej S. napisał(a):

> Lep pod sufitem jest znakomity.

I dekoracyjny! - zwłaszcza kiedy pełen much...
;-PPP

24. Data: 2011-06-19 18:57:26

Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-19 19:51, Ikselka pisze:

> Nie sądzę. Te w aluminiowych profilach są z włókna szklanego czy innego w
> tym guście - mocne, nie "firankowe".

To prawda. Nie ma co porównywać z tymi montowanymi na taśmy rzepowe.

A.

25. Data: 2011-06-20 07:15:53

Od: "Andrzej S." <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-19 20:57, annikka pisze:

> To prawda. Nie ma co porównywać z tymi montowanymi na taśmy rzepowe.

I co? Wytrzymaja pare kilo kota podwieszonego na pazurze?
--
A S

26. Data: 2011-06-20 08:52:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Jun 2011 09:15:53 +0200, Andrzej S. napisał(a):

> I co? Wytrzymają parę kilo kota podwieszonego na pazurze?

Spokojnie. Zawsze możesz iść do zakładu i najpierw poprosić o pokazanie tej
siatki.

27. Data: 2011-06-20 13:33:44

Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-20 09:15, Andrzej S. pisze:

> I co? Wytrzymaja pare kilo kota podwieszonego na pazurze?

Parę kilo kota wytrzymują nawet firanki (wiem, że do czasu) ;).
Siatki są mocne, ale wiem, że niektóre koty wiele potrafią. Jeśli chcesz
mieć 100% pewności, że wytrzymają, możesz pokusić się o samodzielne
zrobienie ram z siatką stalową. Tu znajdziesz instrukcję:
http://kocia_stronka.republika.pl/siatki.html.

A.

28. Data: 2011-06-22 13:14:09

Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Oto stare jak świat pytanie:
>
> Jak skutecznie pozbyć się ze swojego domu i otoczenia much nie robiąc
> sobie i swojej rodzinie przy tym krzywdy?
>
> Czy są jakieś sposoby na unicestwianie ich już w momencie wejścia w
> wyznaczoną strefę? :-) Może brzmi to trochę jak science fiction, ale
> przydałoby się coś takiego, bo czasem do szału doprowadzają, a włażą
> wszędzie i w dużych ilościach, są najbardziej wredne i męczące, kiedy jest
> gorąco...

Może wentylacja mechaniczna?
Przez fitry w rekuperatorze nie przedostanie się żadna mucha i komar. A te
pojedyncze sztuki, co wlecą przez chwilowo otwarte drzwi - giną z głodu.

Pozdrawiam,
Druid29

29. Data: 2011-06-23 17:08:54

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Druid29 napisał:
> Może wentylacja mechaniczna?

Już 'po ptokach' :-). Nie mam went mechanicznej i nie chciałem tego mieć.
No cóż... coś za coś jak zwykle.
U mnie świeże powietrze, to grzech byłoby robić wetnylację mechaniczną.
Może w centrum miasta i w huku ciągłego ruchu ulicznego, tak, ale ni etu
:-).

pozdr
Robert G.

30. Data: 2011-06-23 17:49:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jun 2011 19:08:54 +0200, robercik-us napisał(a):

> U mnie świeże powietrze, to grzech byłoby robić wetnylację mechaniczną.
> Może w centrum miasta i w huku ciągłego ruchu ulicznego, tak, ale ni etu

Otóż to. Nie ma to, jak otworzyć okno i wdychać pełną piersią powietrze
pełne zapachów lata albo pachnące po burzy. Pozbawianie się tego klimą na
wsi jest głupotą.
--
XL
Prawda o GMO:

Re: Zemsta czworonogów
Jakie pralki sie teraz kupuje?
Odp: Re: Re: Filtr do wody
Pralka bosch z panelem sensorycznym (dotykowym)
jak umeblować klatkę ?