Jak przekonać uparciucha?

1. Data: 2003-03-26 11:35:21

Temat: Jak przekonać uparciucha?
Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Do czegoś, czego uporczywie nie chce, a oczywistym jest, że to dla niego
będzie dobre? :P
--
Samotnik
Rejs w długi weekend majowy w Chorwacji - www.zagle.org.pl - sprawdź!

1. Data: 2003-03-26 11:40:37

Temat: Re: Jak przekonać uparciucha?
Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Samotnik" napisał w wiadomości
.

> Do czegoś, czego uporczywie nie chce, a oczywistym jest, że to dla niego
> będzie dobre? :P

Zabronić mu tego. ;P

Bacha.

1. Data: 2003-03-26 11:43:25

Od: esta <f...@n...cmok.us> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik <s...@s...eu.org> napisał(a):
> Do czegoś, czego uporczywie nie chce, a oczywistym jest, że to dla niego
> będzie dobre? :P
Zastanowić się czy pozwoliłbyś komuś decydować co jest dla Ciebie najlepsze.

--
esta

1. Data: 2003-03-26 11:46:36

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

esta <f...@n...cmok.us>

> Zastanowić się czy pozwoliłbyś komuś decydować co jest dla Ciebie
> najlepsze.

Rozumiesz słowo 'oczywiste'?

Choć oczywiście:) wszyscy bylibyśmy mądrzejsi, gdyby Samotnik
ukonkretyzował.

P.

1. Data: 2003-03-26 12:03:44

Od: "Kropeczka" <U...@p...xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
.

> Do czegoś, czego uporczywie nie chce, a oczywistym jest, że to dla niego
> będzie dobre? :P

niestety nie wiem, ale jak znajdziecie jakąś metodę, to chętnie sama się
poddam terapii w paru sprawach :)

Pozdrawiam

Kropeczka

1. Data: 2003-03-26 12:06:25

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <b5s3tk$ok2$1@nemesis.news.tpi.pl> Paweł Niezbecki napisał(a):

> Rozumiesz słowo 'oczywiste'?
>
> Choć oczywiście:) wszyscy bylibyśmy mądrzejsi, gdyby Samotnik
> ukonkretyzował.

Przykładu podawał nie będę, ale mogę wymyślić - wyobraź sobie, źe lubisz
np. sernik, ale ubzdurałeś sobie, że sernika ode mnie nie weźmiesz,
chociaż Cię częstuję, dla jakiejś tam zasady. I się tej głupiej zasady
trzymasz w pełnej pogodzie ducha, chociaż to zupełnie bez sensu. :P

1. Data: 2003-03-26 12:09:56

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik <s...@s...eu.org>
> [...]
> chociaż Cię częstuję, dla jakiejś tam zasady. I się tej głupiej zasady
> trzymasz w pełnej pogodzie ducha, chociaż to zupełnie bez sensu. :P

Kiepski przykład ;P
"Duchowy" układ sił między Tobą, a mną może być o niebo ważniejszy niż jakiś
tam głupi sernik (którym się napcham, gdy tylko znikniesz :)

1. Data: 2003-03-26 12:21:04

Od: esta <f...@n...cmok.us> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> napisał(a):
> Rozumiesz słowo 'oczywiste'?
Rozumiesz, że to względne słowo? :)
> Choć oczywiście:) wszyscy bylibyśmy mądrzejsi, gdyby Samotnik
> ukonkretyzował.
Dokładnie, bo co innego, jeśli owym uparciuchem jest dziecko postanawiające:
"Nie idę dziś do szkoły, bo lepiej będzie dla mnie, gdy pooglądam TV", a co
innego, gdy próbuje się delikwenta do czegoś "przymusić", kierując się
subiektywnym rozumieniem słowa 'oczywiste'.

--
esta

1. Data: 2003-03-26 12:22:58

Od: esta <f...@n...cmok.us> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik <s...@s...eu.org> napisał(a):
> [...]
> chociaż Cię częstuję, dla jakiejś tam zasady. I się tej głupiej zasady
> trzymasz w pełnej pogodzie ducha, chociaż to zupełnie bez sensu. :P
A wiesz, że nie od każdego sernik smakuje tak samo?
IMHO nie jest to głupia zasada (też jestem uparciuch:))

--
esta

1. Data: 2003-03-26 14:49:44

Od: "d.v.\(r\)" <ofc(usun to)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W słonecznym cieniu, na miękkim kamieniu, użytkownik "Samotnik"
<s...@s...eu.org> po krótkim namyśle nic nie mówiąc
powiedział w wiadomości s...@l...localdomain...
> Do czegoś, czego uporczywie nie chce, a oczywistym jest, że to dla niego
> będzie dobre? :P

wiesz xco, a kij mu w oko - a bardziej potocznie to: a ch... mu w d.... - niech się

Jak inni widza moje pisanie
Dlaczego akurat ja
Cialo
Raz zachwiana psychika jużawsze będzie narażona
ankiety