Jak przetransportować pirogi?

1. Data: 2002-12-22 14:12:10

Temat: Jak przetransportować pirogi?
Od: "Ola" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy!
Może macie jakiś sprawdzony i bezpieczny sposób na przewiezienie pierogów
przez pół miasta, do tego tramwajem? Czy ktoś z Was ryzykował kiedyś taki
transport? Proszę o pomoc i pozdrawiam świątecznie
Ola
Gdańsk

1. Data: 2002-12-22 15:32:12

Temat: Re: Jak przetransportować pirogi?
Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Dec 2002 15:12:10 +0100 I had a dream that Ola <o...@p...onet.pl>
wrote:
>Może macie jakiś sprawdzony i bezpieczny sposób na przewiezienie pierogów
>przez pół miasta, do tego tramwajem? Czy ktoś z Was ryzykował kiedyś taki
>transport? Proszę o pomoc i pozdrawiam świątecznie

Garnek do reklamówki.

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-12-22 15:38:39

Od: "Atena" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przez pół miasta, do tego tramwajem? Czy ktoś z Was ryzykował kiedyś taki
> transport? Proszę o pomoc i pozdrawiam świątecznie

W sloikach albo w pojemnikach plastikowych, swietnie sie nada tu plecak
(jesli duzo tych pierogow to ze stelazem ;)

pozdrawiam
Atena

1. Data: 2002-12-22 16:40:34

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez pół miasta, do tego tramwajem? Czy ktoś z Was ryzykował kiedyś taki
> transport? Proszę o pomoc i pozdrawiam świątecznie

w miske , do reklamowiki .. jakiejs jednoracowki, zwiazac i wlozyc do takiej
mocniejszej reklamowki :)
Wozimy tak co roku do ciotki :)

Marta

1. Data: 2002-12-22 16:42:28

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Ola wrote:

> [...]
> przez pół miasta, do tego tramwajem? Czy ktoś z Was ryzykował kiedyś taki
> transport? Proszę o pomoc i pozdrawiam świątecznie

Ugotowane oczywiście. Albo do garnka, albo (jak moja mama robi) do
plastikowych pojemników z pokrywką. Transportuję co prawda samochodem, ale
tramwajem będzie podobnie.

Waldek

1. Data: 2002-12-22 18:13:51

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

hihi, nie odmowie sobie
pirogi, jak mniemam, mozna przetransportowac na plecach lub specjalnym wozku
do jachtow. Zalezy z czego sa zbudowane ;)))

No wybaczcie, taki mam nastroj

Margola

1. Data: 2002-12-22 19:19:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Dec 2002 15:12:10 +0100, "Ola" <o...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>przez pół miasta, do tego tramwajem? Czy ktoś z Was ryzykował kiedyś taki
>transport? Proszę o pomoc i pozdrawiam świątecznie

duze, najwieksze pudelko po lodach. z przykrywka, kladlam pierogi
na folie przezroczysta, kazda wartswa odzdzielona od nastepnej
tez folia. niby troche roboty, ale to tylko tak wygl;ada.
przedtem uplaskiwalam je w pudelkach bez folii izawsze chlery sie
sklejaly tak, ze odgrzewany byl jeden wielki pierog...

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-22 20:18:23

Od: "Ola" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję serdecznie wszystkim, którzy zechcieli mi pomóc, wybiorę chyba
sposób Krysi, ze względu na niedużą ilość tych pierogów.
Życzę udanej wieczerzy w miłym nastroju
Ola

1. Data: 2002-12-22 20:26:54

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:bu3c0vgkmo175b14cps5pn0gihq1c802kp@4ax.com...
> [...]
> przedtem uplaskiwalam je w pudelkach bez folii izawsze chlery sie
> sklejaly tak, ze odgrzewany byl jeden wielki pierog...

Podczas gotowania, do wody wrzucam troche margaryny
w malym garnku, rondelki roztapiam okolo pol kostki, kostke margaryny (w
zaleznosci od tego ile jest pierogow)
kiedy wykladam juz ugotowane do miski,, polewam je tluszczem, delikatnie
mieszam
i tak samo robie z kolejnymi porcjami
jeszcze sie nie zdarzylo, zeby jakis pierog sie skleil tak, ze nie mozna go
bylo odczepic, mniej pracochlonne, a egzamin zdaje :)

Marta

1. Data: 2002-12-22 21:58:55

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez pół miasta, do tego tramwajem? Czy ktoś z Was ryzykował kiedyś taki
> transport? Proszę o pomoc i pozdrawiam świątecznie

Ja kiedyś transportowałam karpia po żydowsku...
Dawno to było - 13 lat temu... Jechaliśmy autobusem przez pół Warszawy do
mojej mamy. Ania (moja córa) była w głębokim wózku, a rybka pod wózkiem w
koszu... Oczywiście wypadła podczas wstawiania wózka do autobusu... Ale na
szczęcie półmisek pękł tylko na pół i ryba została uratowana...
Ach te wspomnienia...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl