Re: Jak przyciąć winorośl? - na brednie - długo.

Data: 2004-11-14 19:57:07
Temat: Re: Jak przyciąć winorośl? - na brednie - długo.
Od: "Pookio" <m...@n...pl>

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
news:cn6b3c$q23$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik Kwiaciarnia Róża - Info <k...@i...pl> w wiadomości
> do grup dyskusyjnych napisał:cn5163$ejt$...@n...news.tpi.pl...>
>
> Różo Kwiaciarnio.
> Prosisz się o konkretne uzasadnienie tego dlaczego to co napisałas
> poprzednio uważam za brednie? Proszę bardzo. Sama tego chciałas!

Bardzo mi sie podobala Twoja odpowiedz :)
Mam niestety szczescie mieszkac w miescie tej 'Kwiaciarni', gdzie za
wiazanke placi sie 30% wiecej niz gdzie indziej, ale za to jej reklamy sa
doslownie wszedzie, poza przestrzenia powietrzna - na uczelni, przystankach,
w klatkach schodowych, prasie i Multikinie, a przy pierwszej konfrontacji,
jak widac, wychodzi sloma z butow :)

Pozdrawiam z pewna stala doza ignorancji :)
Pookio