Jak przyłapać złodzieja na gorącym uczynku?

11. Data: 2008-09-10 08:35:26

Temat: Re: Jak przyłapać złodzieja na gorącym uczynku?
Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja rozgłosiłem sąsiadom, że załączyłem ukrytą kamerę,

Podoba mi się-fajne :-) To lepsze niż atrapa kamery, bo nie mozna sprawdzić
czy działa lub zasłonić :-)

--
__________________________________________MAT_______

12. Data: 2008-09-10 08:43:35

Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Sep 2008, Lagoda wrote:

> Podoba mi się-fajne :-) To lepsze niż atrapa kamery, bo nie mozna sprawdzić
> czy działa lub zasłonić :-)

Nosz kusz. A mnie jeszcze nic nie ukradli.

D.P.

13. Data: 2008-09-10 09:19:00

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nosz kusz. A mnie jeszcze nic nie ukradli.

To poczekaj, ja tam wpadnę to nic nie zostanie :-)

Pozdrawiam

Jacek

14. Data: 2008-09-10 10:44:01

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz pisze:

> A mnie jeszcze nic nie ukradli.

Bo na tym Twoim zadupiu nawet o zlodzieja trudno ;-)

PK

15. Data: 2008-09-10 12:51:34

Od: Darek Pakosz <d...@d...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Sep 2008, Piotr Kieracinski wrote:

> Bo na tym Twoim zadupiu nawet o zlodzieja trudno ;-)
>
> PK

Ba. A ile się wilczych dołów trzeba było okopać.

D.P.

16. Data: 2008-09-10 13:18:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Darek Pakosz" <d...@d...uhc.com.pl> wrote in message
.pl...

> Bo na tym Twoim zadupiu nawet o zlodzieja trudno ;-)
>
> PK

Ba. A ile się wilczych dołów trzeba było okopać.

D.P.

Ale zasypywałeś spychaczem, żeby krzyków nie słuchać?

17. Data: 2008-09-10 20:42:18

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytałem część porad na temat pułapek i przypominam
nie wolno robić pułapek zagrażających zyciu lub zdrowiu
SJS
P.S. od 26 lat jestem na liscie biegłych sądowych

18. Data: 2008-09-10 21:23:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"SJS" <s...@w...pl> wrote in message
> Przeczytałem część porad na temat pułapek i przypominam
> nie wolno robić pułapek zagrażających zyciu lub zdrowiu
> SJS
> P.S. od 26 lat jestem na liscie biegłych sądowych

Ja też biegałem po sądach - przez zażydzenie prawa rzymskiego...
Jeżeli są na terenie zamknietym, a więc zabezpieczonym przed przypadkowym
wejściem, wchodzą w zakres samoobrony.

19. Data: 2008-09-11 08:56:27

Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Przeczytałem część porad na temat pułapek i przypominam
> nie wolno robić pułapek zagrażających zyciu lub zdrowiu
> SJS
> P.S. od 26 lat jestem na liscie biegłych sądowych
Ale sławojkę zbudować wolno? ;)
Pozdrawiam
FJ

20. Data: 2008-09-13 20:21:05

Od: N1 <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> Można
> jeszcze zgłosić,że sam wlazł i miał wypadek, widły w plecach.
> I tak 14 razy się nadział, Wysoki Sądzie ...

Trawa BARENBRUG odporne na susze
Jodła balsamiczna
Dziwna brzoskwinia
co pod drzewa