Jak przytyć ?

11. Data: 2003-03-01 16:49:45

Temat: Re: Jak przytyć ?
Od: "Obcy" <siralos(zabezpiecznie)@mail.icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> napisał w wiadomości
news:b3qlfm$3o9$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Sugeruje sie dziesiatkami przeczytanych artykulow i tysiacami postow
> m.in. z www.sfd.pl (a siedza tam tez fachowcy) i swoim wlasnym
> doswiadczeniem (jezeli chodzi ogolnie o diete i tycie :)

Też na temat diety czytałem sporo ksiązek i róznych artukułów.

> Nadmiar weglowodanow to mozesz miec wcinajac Twoja czekoladke;)

Zgadza się. I tłuszczu także - jest go troche w czekoladzie :-)

> Dieta to przede wszystkim prawidlowe liczenie stosunku weglowodanow
> do bialek i tluszczy !

To prawda. Ale pojęcie - prawidłowe - jest względne i ostatnio odkryto, że
tłuszcze nie sa tak niezdrowe jak myslano. natomiast węglowodany zwłaszcza
takie jak w musli, płatkach kukurydzuianych itp są szkodliwe. ( za szybko
przyswajalne) Taki chleb jest juz o wiele zdrowszy bo sie przyswaja długo.

> tylko
>
> Ja bym sie nie odwazyl. Od ilu lat jesz ta jajecznice ?

Od wielu lat. Ale oczywiście oprócz tej jajecznicy nie zjadam przecież na
ten sam posiłek dodatkowo z 0,5 kg szynki ... ;-)
To pojedyńczy posiłek - np kolacja po cięzkim siłowym treningu.
Aha, badania krwi pokazują że mimo ( albo dzięki) takiej diecie cholesterol
mam w niskiej normie. Pozostałe badania także bdb.

> (...)
> Naukowcy to ostatnio odkryli ze Jezus leczyl marihuana ;)

Wierzę. Nic dziwnego w tym nie ma. :-) Wtedy narkotyki były równie popularne
jak wino. Niewielu ludzi współczesnie wie, że np. w starożytnym Rzymie było
wiele sklepów specjalizujących sie w sprzedaży narkotyków - m.in haszyszu,
opium i innych. Maruhuana była zapewne jedym z tańszych i szerzej
dostepnych. Co ciekawe do wina czesto dodawano rózne narkotyczne
wzmacniacze.
Wspólczesnie sie o tym nie wspomina bo jest to temat tabuu i niepoprawny
politycznie, ale tak było i sa na to dowody.

Obcy
polecam:
http://www.totalizm.art.pl

12. Data: 2003-03-01 18:48:16

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A z glowa jesz czy tak poprostu wcinasz co Ci na
> talerz podadza ? :)

To, co mi podadzą - ale nie jem żadnych fastfoodów, tłustego mięsa też nie
znoszę :)

> Kiedy zaczales i jakie efekty ?? Ciekawy jestem bo mi
> lekarze polecaja silownie :)

No więc, trochę sobie ostatnio olałem, ale jednak te 2x w tygodniu było,
przez około pół roku, zauważyłem, że wzrosły nieco mięśnie klatki piersiowej
i biceps oraz triceps.. na inne partie nie ćwiczę - bo ćwiczę mocno
amatorsko (w szkole).

pozdrawiam
Adam Kowalski

13. Data: 2003-03-01 22:46:41

Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> [...]
piersiowej
> i biceps oraz triceps.. na inne partie nie ćwiczę - bo ćwiczę mocno

A co z waga ??
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

14. Data: 2003-03-01 22:50:12

Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> Też na temat diety czytałem sporo ksiązek i róznych artukułów.

Niczym mnie nie przekonasz, po tych moich +4kg w miesiac :-))

> [...]
> przyswajalne) Taki chleb jest juz o wiele zdrowszy bo sie przyswaja długo.

To juz chyba dawno odkryto - szybkosc przyswajalnosci, choc nie jestem
pewny czy nie chodzilo o tluszcze albo bialka (wiem, ze np. miod
charakteryzuje sie bardzo wysokim wskaznikiem :)
Ale skonczmy juz dyskutowac - podsumowaniem niech bedzie haslo
zeby tyc trzeba z glowa zryc ;))
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

15. Data: 2003-03-02 11:15:44

Od: "Pawel" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
>
> Pytanie jak w temacie. Co jeść, w jakich ilościach, jak często ?
> Mam 24 lata, jestem płci brzydkiej ;-)
>
> Łafar.

Chcesz przytyc czy nabrac masy miesniowej? :)
Jak chcesz przytyc to jedz wszystko, jak najwiecej i to co smaczne - bo
przewaznie jest tuczace ale pyszne.

Sam mam 23 lata. Cwicze na silowni okolo 3 lat.
Mam 195 cm i wazylem 75 kilo, teraz jest 94kg.
Nadal mi malo, ale odpowiednia dieta i cwiczeniami staram sie dojsc do
100kg.Choc to ciezkie przy moim wzroscie.

Reasumujac zapisz sie na silke i przejdz sie do dietetyka zeby ci ladnie
rozpisal diete bo tylu ilu jest ludzi tyle jest sposobow WLASCIWEGO
odzywiania.

Powodzenia
Pawel

16. Data: 2003-03-02 11:19:52

Od: Josef Morko <j...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Czolem!

Jezeli piszesz, ze chcesz przytyc, to rozumiem przez to, ze masz z tym
problemy. Jezeli chesz podejsc do tego systematycznie, to musisz
najpierw wyeliminowac choroby, ktore powoduja zwiekszone wydatki
energetyczne. Przede wszystkim nalezy tu pomyslec o nadczynnosci
tarczycy. Rowniez nieuregulowana i nierozpoznana cukrzyca moze dawac
podobne problemy. Nastepna sprawa byloby wyeliminowanie chorob
pasozytniczych przewodu pokarmowego takich jak np. glisty lub
tasiemiec. Kilkukrotne badanie kalu na obecnosc pasozytow lub ich jaj
mogloby pomoc. Jako nastepne nalezaloby wyeliminowac przewlekle
choroby wyniszczajace takie jak przewlekle infekcje (gruzlica???) badz
choroby nowotworowe. Wreszcie choroby przewodu pokarmowego powodujace
zle trawienie badz zle wchlanianie pokarmow. Porozmawiaj z Twym
lekarzem domowym, przyzwoite przebadanie nigdy jeszcze nikomu nie
zaszkodzilo.
Jezeli cierpisz na brak apetytu, mozna by sie zastanowic nad
przepisaniem lekow wzmagajacych apetyt. Jest tego sporo na rynku, Twoj
lekarz domowy na pewno potrafi Ci cos przepisac.

Jezeli masz jeszcze jakies pytania badz watpliwosci to napisz na
priva.

Pozdrawiam

Waldek

17. Data: 2003-03-02 13:03:45

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wy, kobiety, to macie problemy! :-))) Gdybys byla chlopem - bym doradzil
:-)))

A na powaznie: ja nie mam takiego problemu, ale wydaje mi sie, ze wsuwanie
codziennie na noc tlustej smietany, paczkow, lodow i innych pysznosci raczej
powinno pomoc.

18. Data: 2003-03-02 13:28:00

Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> A na powaznie: ja nie mam takiego problemu, ale wydaje mi sie, ze wsuwanie
> codziennie na noc tlustej smietany, paczkow, lodow i innych pysznosci
raczej
> powinno pomoc.

Nie pomoze!!!!!! :)
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

19. Data: 2003-03-02 15:55:25

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co z waga ??
> pozdr.

Aha, no to tak dokładniej powiem może :) Około 5-8 kg.
Tylko, że może dużo od dojrzewania doszło. W każdym razie, z tego co
pamiętam, w 7 klasie SP miałem 37 kg, teraz 55. A ćwiczę właściwie od
początku 2 klasy LO, tylko, że wtedy jeszcze nieregularnie.

pozdrawiam
Adam

20. Data: 2003-03-02 16:14:28

Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> [...]
> pamiętam, w 7 klasie SP miałem 37 kg, teraz 55. A ćwiczę właściwie od
> początku 2 klasy LO, tylko, że wtedy jeszcze nieregularnie.

Wow, niezly wynik :)
Chyba sie dam skusic na ta silownie...
Tylko troche mi sie odechciewa jak sobie pomysle ze mialbym
cwiczyc w towarzystwie szerokich panow ze strzykawami
w plecakach ;) Trzeba poszukac czegos drogiego, tam bedzie
pewnie spokoj :))
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

Zmiana w nerce
problemy z oddychaniem ?
Interferon
pęknięte naczynko na oku