Jak przytyć?

11. Data: 2000-12-07 09:51:55

Temat: Ja tez mam taki problem
Od: "Yrsa" <a...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 19 lat i mam 164cm. wzrostu. Waze 45 kilo a powinnam gdzis tak z 52.
Wiem ze to nie az taka niedowaga ale ja mam dosyc naprawde tego ze sie mnie
pyta czy jestem anorektyczka. Kiedys bylam sielniejsza i rzadko chorowalam a
teraz sie czuje jak trzcina, slaba i watla. nie podoba mi sie moje cialo bo
mi wszystkie zawiasy widac i chcialabym utyc ale za cholere nie moge. No zre
slodycze i wszystko ale nie moge ruszyc tej wagi. Wkurza mnie to ze wszedzie
sie pisze o tym jak zchudnac a o tym jak utyc to nic. Tak jakby tylko grubi
sie troszczyli o swa wage. Mowia jedz wszystko i utyjesz. Ale to nie jest
takie proste. to mi przypomina taki film na podstawie ksiazki Kinga...
"Klatwa" czy jakos tak... Facet potraca cyganska staruszke i ojciec tej
staruszki na niego klatwe rzuca i facet chudnie i chudnie a je jak
szalony...

Yrsa

Użytkownik Commander Worm <d...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3a2ad923$...@n...vogel.pl...

12. Data: 2000-12-07 14:39:22

Temat: Re: Ja tez mam taki problem
Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yrsa" <a...@j...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "Klatwa" czy jakos tak... Facet potraca cyganska staruszke i ojciec tej
> staruszki na niego klatwe rzuca i facet chudnie i chudnie a je jak

książka zdecydowanie lepsza od filmu!
nazywa sie : "Chudszy" (Thinner - oryginał jeszcze lepszy)

RadeQ
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

13. Data: 2000-12-08 20:04:58

Temat: Re: Jak przytyć?
Od: "Commander Worm" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W takim razie współczuje tylko, bo sam to rozumiem ;-)

--
"Lubię tworzyć, ale tylko po to żeby mieć większą satysfakcję niszczenia!"
Commander Worm (ACID) / Dr.Death

14. Data: 2000-12-15 06:43:02

Od: "T. Nowak" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Muchelek" <m...@h...com> wrote in message

> Przytycie to czasami trudne zadanie.

Widze, ze moj post dolaczyl sie do innego watku, o ktorym nic nie
wiedzialem :) I o dokladnie takim samym tytule... Ile masz lat, jaki
wzrost i wage?

--
.-============-===========-.
| Tomasz Nowak |

15. Data: 2000-12-15 09:15:33

Od: "Muchelek" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Przytycie to czasami trudne zadanie.
Ja tez mam ten problem, w zaden sposób nie moge wyglądać jak człowiek,
sterczą kości. Jem dużo i nic. To po prostu uwarunkowane jest genetycznie.
Moj ojciec jest tez bardzo szczupły mimo, ze duzo je.
Nie mamy na to wpływu.
To jest tak samo trudne, jak schudnięcie osoby otyłej, czasami po prostu
niemożliwe.
Trzeba oczywiście cały czas sie starac i "wmuszać" :-(
Ale szkoda życia aby się katować. Mówią, ze dobrze upraiwć sporty, to wzmaga
apetyt oraz pamiętać, żeby ciągle coś rzuć (np oglądając TV, ucząc się,...),
jakieś ciastka, orzechy, chipsy. To rozpycha żołądek i przyzwyczaja.
Głowa do góry, trzymam kciuki
Magda

16. Data: 2000-12-17 12:19:28

Od: fEnIo <f...@k...jest.spoko.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Dec 2000 01:43:20 -0000, "Colin" <a...@p...onet.pl>
wrote:
> [...]
tez mam ten problem...

>no coz jedz wiele wysokokalorycznych posilkow (czesto)
jem

>siedzacy tryb zycia - pomoze
mam

>kup auto
mam

>po obfitym jedzeniu obowiazkowe lezakowanie
czasem...

>pij pifko :-D
ilez mozna :)

>pozatym daj sobie troszke czasu - efekt murowny
od 2 lat tak robie i nic...

ale moj starszy ma 47 lat i wyglada tak jak ja... no moze oprocz
wzrostu :)

pozdr,
fEnIo

--
Bartosz Feński 32-050 Skawina - Poland

"Komisja to zespół, który tylko wtedy jest w stanie coś zdziałać,
gdy składa się z trzech osób, z których jedna jest chora,
a druga nieobecna." /H. van Loon/

17. Data: 2000-12-18 09:29:38

Od: "Muchelek" <m...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lat 25 :-)
Wzrost 165 cm
Waga 48
Pozdrawiam
M.

T. Nowak napisał(a) w wiadomości: <91gkfd$ll5$2@news.tpi.pl>...

18. Data: 2000-12-18 13:10:56

Od: "T. Nowak" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Muchelek" <m...@w...ps.pl> wrote in message
> Lat 25 :-)
> Wzrost 165 cm
> Waga 48
> Pozdrawiam

Na szczescie nie jestes za wysoki :)

19. Data: 2000-12-18 15:55:46

Od: "Commander Worm" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

T. Nowak napisał(a) w wiadomości: <91l2cg$38a$1@news.tpi.pl>...

>"Muchelek" <m...@w...ps.pl> wrote in message
>
>Na szczescie nie jestes za wysoki :)

No właśnie, co powiesz na:
Lat 18
Wzrost 175
Waga 55
Pozdrawiam smutnie i samobójczo ;-)

20. Data: 2000-12-19 13:14:49

Od: "T. Nowak" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie, co powiesz na:
> Lat 18
> Wzrost 175
> Waga 55
> Pozdrawiam smutnie i samobójczo ;-)

ja jestem jdnk wyzszy o 6-7 cm...

pieczenie w gardle
krążenie krwi, mózgowie
zarobic w internecie
Jak zapobiegac pojawianiu sie 'pieprzykow' u dzieci
Potencjały mozgowe