Re: Jak reagowac na zmyslone historyjki.

1. Data: 2002-06-25 13:19:56

Temat: Re: Jak reagowac na zmyslone historyjki.
Od: "Maryla" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:718b.0000544d.3d185fb6@newsgate.onet.pl...
> Mam czesto do czynienia z uczniami, ktorzy bardzo lubia zmyslac rozne
> historyjki. Opowiadaja je one z wielkim przejeciem, nie zdajac sobie
sprawy, ze
> reszta sluchaczy, wie iz sa one zmyslone.
> Jak w takiej sytuacji reagowac? Zbijac i wysmiewac te bzdury, czy
przytakiwac i
> zachwycac sie "prawdziwoscia" tych opowiadan - "dowartosciowujac" ich w
ten
> sposob?
> Z gory dziekuje za odpowiedz.

Witam
Trzeba chyba uswiadomic , ze prawda chocby najgorsza,nawet przyznanie
sie do lenistwa jest lepsze od przekolorowanej historyjki,ktora
swiadczy o tym ze nie szanujemy osoby ktorej to mowimy,mamy ja za
"naiwniaka " ktory we wszystko uwierzy .Krotko,szanuj mnie i nie
okłamuj wtedy Cie zrozumiem i uwierze.