Jak rozmontowano Kościół Katolicki

11. Data: 2017-06-20 17:22:13

Temat: Re: Jak rozmontowano Kościół Katolicki
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

=====
> Co Cie niepokoi? Tak konkretnie?
> --
> Chiron

Że zaczną stosować zakazy i cenzurę.
To, że unikam prezentowania poglądów które nie prowadzą do wyznaczonego celu,
to nie znaczy, że zabraniam ich prezentowania ludziom nawet takim, do których
mam z pełną świadomością linki. podejrzewam, że gdyby zwolennicy poglądów
ks. Malachi Martina przejęli władzę, nie pozostawiliby mi takich swobód.

12. Data: 2017-06-20 17:25:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

=====

> [...]
> ks. Malachi Martina przejęli władzę, nie pozostawiliby mi takich swobód.

PS. I zapewne egzekwowaliby brutalnymi karami.

13. Data: 2017-06-20 17:29:17

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 17:09, Chiron pisze:

> P I N O K I O!!!
> Najpierw sprawdź, a potem- mów

N I E Z R O Z U M I E N I E !!!
Piszę: "jeśli ktoś czyta na żywo to bardzo dobrze."
a elektroniczny lektor NIE odnosi się do tego tekstu który zapodałeś ale
do jakichś innych (bły teksty o piekle i czyśccu)

14. Data: 2017-06-20 17:29:58

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:0738cd2d-1e11-480b-a3f5-a1cbb704f7b8@googlegrou
ps.com...
> [...]

ks. Malachi Martina przejęli władzę, nie pozostawiliby mi takich swobód.
======
Kościół jest za cenzurą obyczajową. Jesteś przeciw?

--
Chiron

15. Data: 2017-06-20 17:30:30

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:8952fea6-7529-4cd6-a30e-93301e35ca03@googlegrou
ps.com...

=====

> [...]
> ks. Malachi Martina przejęli władzę, nie pozostawiliby mi takich swobód.

PS. I zapewne egzekwowaliby brutalnymi karami.
============
Nigdy przecież tak nie było.

--
Chiron

16. Data: 2017-06-20 17:40:57

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 20 czerwca 2017 17:30:01 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> Kościół jest za cenzurą obyczajową. Jesteś przeciw?

Wyłącznie tam, gdzie w grę wchodzą fotograficzne sadyzmy.
Do tradycyjnej erotyki, szczególnie takiej, która promuje związek między
mężczyzną a kobietą - nic raczej nie mam.

17. Data: 2017-06-20 17:45:30

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:df3b2fba-69e3-4a31-b275-f9a80ecf849c@googlegrou
ps.com...
> [...]

Do tradycyjnej erotyki, szczególnie takiej, która promuje związek między
mężczyzną a kobietą - nic raczej nie mam.

To własciwie tylko w tej dziedzinie będziesz miał pod górkę. Wolisz
muslimów?

--
Chiron

18. Data: 2017-06-20 17:46:42

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 17:45, Chiron pisze:
> To własciwie tylko w tej dziedzinie będziesz miał pod górkę. Wolisz
> muslimów?

Ci to dopiero cenzurują! nawet twarz kobiety

19. Data: 2017-06-20 17:52:18

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 20 czerwca 2017 17:45:33 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> mężczyzną a kobietą - nic raczej nie mam.

=====
> To własciwie tylko w tej dziedzinie będziesz miał pod górkę.

Tylko że ta dziedzina jest kluczowa dla wyzwolenia energii.
Podpowiedź: Tantra, Taoizm.

20. Data: 2017-06-20 17:54:38

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

=====

> Tylko że ta dziedzina jest kluczowa dla wyzwolenia energii.
> Podpowiedź: Tantra, Taoizm.

I mówi o tej energii gość o orientacji aseksualnej ;-)

Czas
Niewolnictwo
Dlaczego GWno tak dobrze stało?
Rzeczywistość londyńska.